سوریان از تیم ملی حذف می شود؟

عبدولی: آماده‌ام برای کسب سهمیه المپیک به ترکیه بروم/ شرایط خوبی برای اعزام به مغولستان نداشتم

خورنا – دارنده مدال نقره وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: اگر کادر فنی صلاح بداند آماده‌ام برای کسب سهمیه به ترکیه بروم.

سامان عبدولی درباره شرایطش در صورت صلاحدید کادر فنی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک گفت: حدود ۵۰ روز قبل عمل جراحی انجام دادم و تمریناتم را از اول فروردین ماه همراه با سایر کشتی‌گیران آغاز کردم تا چند روز پیش نیز در اردو بودم و اکنون هم در شهر خودم تمریناتم را زیر نظر مربیانم ادامه می‌دهم.

وی ادامه داد: خوشبختانه از نظر آمادگی و شرایط روحی در وضعیت خوبی قرار دارم و اگر کادر فنی و محمد بنا صلاح بدانند آماده‌ام برای کسب سهمیه به ترکیه بروم. اگر قرار باشد کشوری در این وزن سهمیه بگیرد آن ایران است چرا که در یک دهه اخیر کشتی‌گیران کشورمان همواره روی سکو بوده‌اند؛ چه زمانی که رنگرز کشتی می‌گرفت و چه در زمان حضور سوریان.

نائب قهرمان آسیا تصریح کرد: نه تنها سهمیه حق ایران است بلکه اگر قرار باشد کشوری در المپیک در وزن اول مدال بگیرد آن هم حق ایران است. در هر صورت اگر من به مسابقات گزینشی اعزام شوم تمام تلاشم را می‌کنم تا با دست پر برگردم و اگر بار دیگر سوریان اعزام شود مطمئنم که سهمیه خواهیم گرفت؛ شاید این بار نوبت من باشد که خودم را نشان دهم. فرقی هم نمی‌کند کدام کشتی‌گیر اعزام شود مهم کسب سهمیه برای ایران است.

عبدولی درباره خط خوردنش از اعزام به مسابقات گزینشی مغولستان گفت: ابتدا برای حضور در مسابقات گزینشی مغولستان من انتخاب شده بودم؛ در ابتدای اردوی دوم بود که شرایط خوبی هم داشتم. محمد بنا هم نظرش روی من بود، اما در اواخر اردو بدنم جواب نداد و مربیان تصمیم گرفتند سوریان اعزام شود که من هم خبر نداشتم.

این ورزشکار اندیمشکی خاطر نشان کرد: زمانی که با ایرج اسفندیاری‌فر صحبت کردم به او گفتم که اگر قرار است سوریان اعزام شود به من هم بگویند که در جریان این موضوع قرار گرفتم و گفتم مشکلی نیست چرا که خودم هم راضی نبودم و دوست نداشتم در میدانی شرکت کنم که آماده نیستم، اما حالا شرایط بسیار خوبی دارم و محمد بنا هم به من گفت که آمادگی خوبی داری. من هم در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند روی تشک خواهم رفت.