ساخت سریال کودک در اندیمشک

خورنا – اولین قسمت سریال عموشکلات و خاله گل نبات مهربون در اندیمشک کلید خورد .

این سریال کودک به کارگردانی و نقش آفرینی علی بازدار در نقش عمو شکلات و در ژانر آموزشی برای سنین ابتدایی و پیش دبستانی ساخته می شود و به موضوعات آموزشی و تربیتی روز میپردازد و کودکان را از خطرات احتمالی پیش رویشان آگاه میسازد .

کارگردان این سریال کودک در مصاحبه ای به خبرنگار ما گفت: جای خالی سریالی برای کودکان در استان احساس می شد و از این رو به فکر ساخت کاری با ظرفیت بازیگران اندیمشکی افتادیم و نویسندگی این کار را خانم نازنین فروتن و علی بازدار به عهده گرفتند و در این راستا از مشاوره فرامرز محمدی و خانمو خانم سمیه ماکنالی و دکتر امین محمد پور که از اساتید دانشگاه تهران می باشد بهره گرفتیم تا بتوانیم کاری خوب و با محتوای تربیتی و طنز به کودکان ارائه دهیم.

میتوان به محتوای قسمتهای این سریال اشاره نمود که در مورد بانک و پس انداز است و به کودکان آموزش داده میشود از پول تو جیبیهای خود پس انداز کنند ….

درقسمت دوم این سریال با عنوان تاکسی ماجرا های تازه ای را خواهید دید.

دیگر عوامل این سریال فرامرز محمدی ، سمیه ماکنالی، شهرام بازگیر، نازنین فروتن، سمیه پیرا،مهدیه آفتاب، تارا بهزادی، علی ارزان پور،
ناظم اریک، نرگس عبدولی، زینب عبدولی، بهاره عباسی و مردان بهزادی می باشند.

کودکان بازیگر یاسمن شکیب ،مهدی شکیب.ماهان بهزادی ، حورا نظری ،آوا بهزادی ،محمد طاها ستوده فر ،رضا محمدی و امیر محمدی …و مشاور کارگردان رضا مثنوی و مهدی قیطاسی بازیگردان این سریال میباشد.

گفتنی است این سریال با تهیه کنندگی احسان دارش ساخته می شود.

منبع: اندیمشک فردا