لزوم ساماندهی کانال‌های دفع آب شهر رامهرمز

خورنا – شهردار رامهرمز بر لزوم ساماندهی کانال‌های دفع آب این شهر تأکید کرد و گفت: باید هر چه سریع‌تر وضعیت کانال‌های موجود در سطح شهر را ساماندهی کرد و این میسر نمی‌شود مگر اینکه بودجه‌ای اساسی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش رامپرس سید عبدالحسین حسینی اظهار کرد: ما باید بر مبنای وضعیت موجود شهرداری قضاوت کنیم و عزت و آبروی افراد را زیر پا له نکنیم، اما متأسفانه برخی آگاهانه و یا نا‌آگاهانه چنین می‌کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه فضای مجازی امروز ما یک فضای آلوده و توهین‌آمیز شده است و هر کس هر چه دلش خواست بر علیه دیگران تهمت و افترا می‌زند و هیچ‌کس هم هیچ نمی‌گوید.

شهردار رامهرمز پیرامون سیل اخیر در سطح شهر گفت: باید هر چه سریع‌تر وضعیت کانال‌های موجود در سطح شهر را ساماندهی کرد و این میسر نمی‌شود مگر اینکه بودجه‌ای اساسی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: کانال‌هایی که از سطح شهر عبور می‌کنند با توجه به اینکه آب کشاورزی را از رودخانه علا به زمین‌های پایین دست انتقال می‌دهد باید با مشارکتی همگانی و با اداره جهادکشاورزی ساماندهی شود تا مشکل آبگرفتگی در مواقع بارندگی‌ها را در شهر حل کرد.

حسینی در پایان با توجه به وضعیت ضعیف مالی شهرداری رامهرمز تصریح کرد: متأسفانه درآمد شهرداری نیمی از هزینه‌هایی است که این شهرداری ماهیانه متحمل می‌شود، به همین علت همیشه بخشی از کارهای ما بر زمین می‌ماند و مردم از ما گله‌مند می‌شوند.

فرشید فرجی-خبرنگارخورنا رامهرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *