فرماندار رامهرمز: شهرستان رامهرمز نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مفید است

خورنا – به گزارش رامپرس از رامهرمز، مصطفی سمالی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: سلامت روح از سلامت جسم بسیار مهم‌تر است، اما متأسفانه ما فقط به سلامت جسم چسبیده‌ایم و از سلامت روح انسان‌ها غافل مانده‌ایم.

وی ادامه داد: آئین‌ها و رسومات مفید در جامعه باید حفظ شوند و جامعه به سمتی هدایت شود که با حفظ آئین‌ها و رسوم صحیح نیاز مردم را تأمین کرد.

فرماندار رامهرمز با تأکید بر اجرای برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی در سطح شهرستان گفت: با توجه به ناهنجاری‌ها و تنش‌های اجتماعی، باید آموزش و پرورش برای حل این معضلات و هدایت افکار دانش‌آموزان تلاش جدی کند.

وی افزود: باید بسترهای ناهنجاری‌ها در جامعه را به سمت و سوی سالم‌سازی هدایت کنیم، لذا نمی‌شود چند نفر محدود در سطح شهر همه مسائل و شادی‌های مردم را زیر سئوال ببرند و ممانعت کنند.

سمالی با اشاره به لزوم برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در رامهرمز عنوان کرد: این شهرستان نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مفید است، لذا نمی‌توانیم جامعه‌ای ساکت را رقم بزنیم زیرا که جامعه ما جامعه‌ای متحرک است.

فرماندار رامهرمز در پایان به لزوم آگاهی بخشی به جوانان در خصوص آثار و مضرات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مبارزه با مواد افیونی و مخدر با حضور کار‌شناسان خبره، مردم را از عواقب این مواد خطرناک بیشتر آگاه کرد.

فرشید فرجی-خبرنگارخورنا رامهرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *