وضعیت شبکه فاضلاب شهر شادگان بحرانی و مشکل ساز شده است

باقر گل فر – خورنا:فرماندار شادگان در جلسه بررسی و رفع مشکلات فاضلاب شهرستان که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد ، ضمن تاکید بر پیگیری و تسریع در جهت بر طرف نمودن مشکل شبکه فاضلاب شهرستان  ، گفت : وضعیت شبکه فاضلاب شهر شادگان بسیار بحرانی و مشکل ساز شده و از مسئولین استانی خواسته می شود که در راستای بر طرف نمودن این معضل هر چه سریعتر فکری اساسی شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شادگان ، جلسه بررسی مشکلات فاضلاب شهرستان به ریاست بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور شیخ مجید ناصری نژاد نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان ، علی اکبر علیمرادی  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  و سایر اعضا تشکیل گردید.
فرماندار شادگان در این جلسه  با اشاره به سرریز مستمر فاضلاب شهری و تهدید سلامت شهروندان ، گفت: عاملی که باعث شده شبکه فاضلاب همیشه طغیان کند طراحی و اجرای نادرست آن بوده که  بطور مستمر سرریز فاضلاب در کوچه ها  و منازل شهروندان وارد شده و همچنین  سبب تهدید سلامت ساکنان شهرستان شادگان شده است.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان همچنین در ادامه جلسه ضمن تاکید بر پیگیری و تسریع در جهت بر طرف نمودن مشکل شبکه فاضلاب شهر شادگان  ،اظهار داشت : وضعیت شبکه فاضلاب شهرشادگان  بسیار بحرانی و مشکل ساز شده  و از مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان و دیگر مسئولین خواسته می شود که در راستای بر طرف نمودن این معضل هر چه سریعتر فکری اساسی شود.
گفتنی است : بمنظور اتخاذ تدابیر و تمهیدات  لازم  در جهت مرتفع نمودن  مشکلات شبکه  فاضلاب شهر شادگان ، فرماندار شادگان به اتفاق نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از وضعیت شبکه  فاضلاب شادگان از نزدیک بازدید کردند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شادگان پس نماینده فعلی کجاست؟ آقای ناصری نژاد هنوز نیومده داره با مسئولان استانی وکشوری جلسه میزاره