در گفتگو با خورنا :

برگزاری آزمون طرح دادرس ویژه دانش آموزآماده درشرایط سخت درشهرستان ماهشهر

آمنه محتشمی-خورنا:سازمان جوانان هلال احمر با همکاری آموزش و پرورش اقدام به برگزاری آزمون طرح دادرس ویژه دانش آموز آماده در شرایط سخت بین ۱۰ مدرسه دخترانه و ۸ مدرسه پسرانه در سالن سازمان هلال احمر نمود.
امینیان مسول امور جوانان و رابط خبری روابط عمومی هلال احمر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خورنا از برگزاری آزمون طرح دادرس ویژه دانش آموز در شرایط سخت خبر داد و گفت :این آزمون که بین ۱۰ مدرسه دخترانه و ۸ مدرسه پسرانه در سالن هلال احمر برگزار شد شامل موضوعات پناه گیری،تخلیه اظطراری در زمان حوادث،حمل مصدوم و ارزیابی و احیاء و آتل بندی ها بود که دانش آموزان به صورت کتبی و عملی به رقابت پرداختند.
وی در ادامه ضمن تشکر از ریاست آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر و معلمان شهرستان افزود :آموزش های مربوط به این آزمون در اسفند ماه سال ۹۴ با موفقیت برگزار شد که این مرهون همکاری خوب ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان و معلمان عزیز می باشد.
امینیان در پایان پس از اشاره به اقدامات سازمان هلال احمر در خصوص کمک رسانی به سیل زدگان استان بیان کرد :تا به حال سازمان هلال احمر شهرستان ماهشهر اقدام به ارسال کمک های غیر نقدی از قبیل چادر و مایحتاج موقتی را نموده و در حال حاضر نیز امدادگران و پرسنل این سازمان آماده هر گونه همکاری به سیل زدگان هم استانی های عزیز می باشند.