فرماندار بهبهان: ۷۵ پروژه در بهبهان به بهره‌برداری می‌رسد

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: ۷۵ پروژه با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال، به‌مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب امروز در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد:  تجلیل از کارمند نمونه، برگزاری نمایشگاه عملکرد یک ساله دستگاه‌های بهبهان با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، نصب عملکرد ادارات در سردر آنها، دیدار با علما، بزرگان و خانواده معظم شهدا و افتتاح پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرستان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در بهبهان است.

وی افزود: در هفته دولت ۷۵ پروژه شامل ۳۴ پروژه بزرگ و ۴۱ پروژه کوچک و فرعی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بهبهان در ادامه سخنان خود به تشریح پروژه‌های آماده بهره‌برداری این شهرستان در هفته دولت پرداخت و گفت: در امور برق‌رسانی شش پروژه با اعتبار ۲۸.۵ میلیارد تومان، در بهسازی روستایی ۱۵ پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، در جهاد کشاورزی پنج پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان، در بخش مخابرات ۱۴ پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۸۶ میلیون تومان، در حوزه منابع طبیعی چهار پروژه با اعتبار ۷۲۰ میلیون تومان، در امر گازرسانی ۵۶ کیلومتر خط لوله انتقال و ۹۰۰ مشترک با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان، در بخش راه و ترابری دو پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان، در حوزه عمران شهری شش پروژه با اعتبار ۱.۴ میلیارد تومان، در بخش بهداشت و درمان CTSCAN بیمارستان شهیدزاده با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان و در بخش نوسازی مدارس سه پروژه آموزشی با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین کتابخانه‌های آیت‌الله وحید بهبهانی و امامزاده حیدر(ع) که دو کتابخانه بزرگ بهبهان هستند، با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

باذلی‌محبوب در پایان خاطرنشان کرد: سال ۹۱ به دلیل اینکه در حال کاهش اعتبارات هستند و با وجود اینکه بودجه‌ها مصوب شده اما خبرهایی به گوش می‌رسد که در حال کاهش آنها هستند، سال سختی برای ما بوده و همه باید با تمام توان تلاش کنیم که این کمبودها را با کار و پیگیری بیشتر جبران کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *