۲ تیم ویژه امدادی به مناطق آسیب دیده اندیمشک اعزام شد/ بالگرد هلال احمر به کمک مردم شهرهای شمالی خوزستان آمد

خورنا – علی قلاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: اعضاء جمعیت هلال احمر با تمام توان و تجهیزات خود به مقابله با حوادث و سوانح ناشی از سیلاب در مناطق آسیب دیده است.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مناطق آسیب دیده علی رغم شرایط ناپایدار جوی با روحیه جهادی و بشر دوستانه خود حضور یافته و به ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان پرداخته‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: با توجه به شدت بارندگی در خوزستان و آغاز آزادسازی حجم مازاد آب سد دز اندیمشک و وقوع سیلاب در شمال خوزستان تمام نیروهای امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر شهرستان اندیمشک به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی گفت: دو تیم امداد و نجات با عزیمت به منطقه ریت کوه در ارتفاعات صعب العبور و کوهستانی بخش الوار اندیمشک خدمات مورد نیاز شهروندان را تأمین خواهند کرد.

قلاوند بیان کرد: این دو تیم متشکل از ۱۰ امدادگر هستند که با بالگرد ویژه هلال احمر به مناطق کوهستانی بخش الوار گرمسیری در شمال شهرستان اندیمشک اعزام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک اظهار کرد: این بالگرد بیش از این دیگر تیم‌های جمعیت هلال احمر خوزستان را به مناطق آسیب دیده شمال این استان و شهرهای دزفول و شوش منتقل کرده بود.

وی افزود: وسایل و تجهیزات مورد نیاز شهروندان و امداد گران جمعیت هلال احمر نیز با این پرواز به مناطق سیل زده اندیمشک منتقل شده است.

قلاوند گفت: بخش الوار گرمسیری و مناطق کوهستانی شهرستان اندیمشک پس از سیلاب‌های اخیر با بیش‌ترین حجم خسارت مواجه شده‌اند و ارائه خدمات به شهروندان تا پایان رفع خطر و بازگشت به شرایط عادی ادامه خواهد یافت.