پلمپ کارگاه بزرگ تولید پنیر غیر بهداشتی در شوشتر

خورنا – معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر از پلمپ کارگاه بزرگ تولید پنیر غیربهداشتی و کشف و ضبط بیش از یک تن پنیر در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خورنا از شوشتر؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اعلام این خبرگفت: بازرسان این مرکز با کسب خبری مبنی بر تولید پنیر غیربهداشتی در حومه شهرستان، این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی همچنین افزود: اکیپ ویژه بهداشت محیط جهت بررسی صحت این خبر به منطقه اعزام و پس از تحقیقات میدانی، از فعالیت غیر مجاز و غیر بهداشتی این کارگاه اطمینان حاصل نموده و جهت ورود به محل، از مقام محترم قضایی مجوز لازم را کسب کردند .

ایشان تصریح کرد: در بررسی انجام شده از این محل که با همکاری نیروی انتظامی و اداره اماکن صورت گرفت مشخص شد که متصدیان این کارگاه با بهره گیری از مواد و تجهیزات غیر استاندارد و در محیطی کاملا غیر بهداشتی اقدام به تولید پنیر غیر مجاز کرده و پس از بسته بندی، پنیر تولیدی را به بازار مصرف عرضه می کنند .

معاون بهداشت دانشکده با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده از این مکان، تعداد یک تن پنیر و۱۶۰۰ کیلو نمک غیرمجاز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: با توجه به فعالیت غیر قانونی و تخلف بهداشتی، این مکان پلمپ و متصدیان حاضر در این کارگاه غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *