نهضت آسفالت دزفول امسال با جدیت ادامه می یابد

خورنا – حمدرضا کرمی نژاد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: عملیات روکش و آسفالت خیابان ها و معابر دزفول یکی از مطالبات همیشگی شهروندان دزفولی از شهرداری است به همین دلیل در سال گذشته مجموعا ۴۱۱ هزار و ۸۱۰ متر مربع از سطح خیابان ها و معابر شهری دزفول روکش و یا آسفالت شد.

وی افزود: از این مقدار ۱۸۸ هزار و ۶۳۰ مترمربع روکش آسفالت بوده و ۲۲۳ هزار و ۱۸۰ متر مربع نیز خیابان ها و معابری بوده اند که به صورت کامل زیر سازی و آسفالت شده اند که این میزان روکش و آسفالت در طول دوران شهرداری دزفول یک رکورد محسوب می شود.

شهردار دزفول یادآور شد: با توجه به اینکه از عمر آسفالت برخی خیابان ها و معابر دزفول بیش از سه دهه می گذرد با توجه به سیاست های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری دزفول و در راستای تامین رضایت شهروندان طرح آسفالت و روکش خیابان های اصلی و فرعی را در سال جاری نیز به صورت جدی ادامه داده ایم.

کرمی نژاد به اجرای آسفالت کمربندی غرب که یکی از شریان های مهم کاهش ترافیک شهری دزفول بر اساس اولویت بندی کارشناسان امر و درخواست شهروندان بود نیز اشاره کرد و گفت: تمامی معابر و خیابان هایی را که نیاز به روکش و یا آسفالت دارند را نیز مشمول این طرح خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: از اول امسال کار آسفالت خیابان انقلاب را آغاز کرده ایم که با پوشش بیش از ۱۰ هزار متر مربع کار آسفالت این خیابان پایان یافته و هم اکنون کار روکش آسفالت خیابان ساحلی حد فاصل بلوار طباطبایی تا میدان رودبند از سمت بیمارستان آیت الله نبوی را آغاز کرده ایم که در پایان با پوشش چهل هزار متر مربع این خیابان به صورت کامل روکش آسفالت خواهد شد.

شهردار دزفول با بیان اینکه هزینه آسفالت هر متر مربع از خیابان های شهر بیش از ۱۰۰ هزارتومان است، عنوان کرد: در راستای ادامه عملیات آسفالت و روکش خیابان ها و معابر شهری علی رغم مشکلات متعدد، از ابتدای امسال پنج هزار تن قیر مورد نیاز خریداری شده و با توجه به اینکه کارخانه تولید آسفالت یکی از زیر مجموعه های شهرداری دزفول است از این میزان قیر تحت نظارت کارشناسان آسفالتی با کیفیت مناسب و مرغوب تولید خواهد شد.

کرمی نژاد با ابراز گلایه از ناهماهنگی برخی سازمان‌ها مبنی بر حفاری خیابان‌هایی که به صورت جدید آسفالت می‌شوند، گفت: در بیشتر مواقع با وجود اعلام قبلی شهرداری، برخی سازمان‌ها بلافاصله پس از آسفالت خیابان‌ها توسط شهرداری به حفاری خیابان‌های مذکور می‌پردازند که این امر علاوه بر دوباره کاری آسفالت، موجب تحمیل ضررهای فراوانی به این مجموعه و افت کیفی آسفالت می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *