مشکل احداث پایانه صادرات دزفول برطرف شد

خورنا – حبیب الله آصفی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: طرح های اقتصادی زیادی در شهرستان دزفول در دست اجرا است که با بهره برداری از این طرح های کلان اقتصادی در چهار سال آینده بیش از ۱۵ هزار فرصت شغلی در شمال خوزستان ایجاد خواهد شد.

وی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها شاهد تحولی بزرگ در وضعیت اشتغال و تولید شمال خوزستان خواهیم بود.

فرماندار دزفول بابیان اینکه پائیز امسال کارخانه فولاد دزفول بهره برداری و پالایشگاه، کارخانه لوله سازی و چندین کارخانه کوچک دیگر نیز در دزفول کلنگ زنی خواهند شد، گفت: قطعا با اجرایی شدن این پروژه ها و بهره برداری از آنها در مدت چهار سال آینده شاهد کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در شمال خوزستان خواهیم بود.

آصفی همچنین عنوان کرد: در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استاندازی خوزستان، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت، رئیس گمرک و دیگر دستگاه های ذیربط استان خوزستان در دزفول برگزار شد مشکلات پیش روی احداث پایانه صادرات و نمایشگاه بین المللی دزفول مطرح شد.

وی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد که مشکل تغییر کاربری زمینی که برای نمایشگاه بین المللی دزفول در نظر گرفته شده در استانداری خوزستان بررسی و برای حل این مشکل اقدام شود.

فرماندار دزفول با بیان اینکه بیش از یک سال از اخذ مجوز نمایشگاه بین المللی و پایانه صادرات دزفول می گذرد و زمینی که برای این منظور در نظر گرفته شده مشکل تغییر کاربری دارد، افزود: اما از آنجا که مشکلی از نظر سرمایه گذار در این زمینه وجود ندارد با حل مشکل تغییر کاربری زمین عملیات اجرایی این طرح اقتصادی در دزفول به زودی آغاز خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *