بازیکن پرسپولیس: استقلال را ببریم، قهرمان لیگ می‌شویم

خورنا – مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۳ بازی قبلی را برده‌ایم، اما شرایط دربی متفاوت است.

رامین رضاییان در مورد وضعیت پرسپولیس قبل از دربی ۸۲، گفت: بازی با ملوان شرایط خاصی داشت هم عزم‌مان جزم بود تا در این بازی برنده شویم. بازی خیلی سخت بود. اگر موقعیت‌ها ما در نیمه اول گل می‌شد با روحیه بهتر برنده می‌شدیم. خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم این ۳ امتیاز حکم ۶ امتیاز را داشت.

وی افزود: صد در صد برد در مقابل ملوان در روحیه ما اثر می‌گذارد. ۳ بازی پشت سر هم را بردیم ولی دربی وضعیتش فرق دارد. قرار نیست چون در ۳ بازی برنده شدیم در دربی هم برنده شویم. این بازی خیلی مهم است و اگر برنده شویم صد در صد قهرمان لیگ هستیم.

رضاییان در مورد پیش بینی خود از دربی عنوان کرد: این دومین دربی من است و نمی‌توانم پیش بینی کنم. باید بازی خوبی کنیم که مردم لذت ببرند و باعث شادی هواداران شویم مطمئن باشید بازنده دربی نیستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: ما در ادامه بازی‌های سختی داریم و باید در تمام مسابقات تلاش‌مان را انجام دهیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توانیم بگوییم کسی که در دربی بازنده شود دیگر قهرمان نخواهد شد.

رضاییان در پاسخ به این سوال که دربی یک هوادار ویژه دارد و احتمالا علی کریمی به ورزشگاه می‌آید عنوان کرد: قلبا دوست دارم کریمی به ورزشگاه بیاید و استقبال خوبی از او صورت بگیرد. او اسطوره پرسپولیس است. بنده کوچک‌تر از آن هستم که دوست نداشته باشیم کریمی به ورزشگاه بیاید.

مدافع پرسپولیس گفت:مدتی در تیم ملی شاگرد کریمی بودم و از اینکه او به ورزشگاه بیاید خوشحال خواهم شد و اگر گل هم بزنم آن را به کریمی تقدیم خواهم کرد.

مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی که مهدی طارمی از او پرسید و عنوان کرد پدرش به شدت فوتبالی و جمعه به ورزشگاه می‌آید و آیا نمی‌خواهد در صورت گلزنی آن را به پدرش تقدیم کند، گفت: گل را به صورت ۵۰-۵۰ به پدرم و کریمی تقدیم می‌کنم.