لغو سخنرانی وزیر دولت اصلاحات در اهواز

خورنا – سخنرانی دکتر مصطفی معین که قرار بود روز دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور حمایت از نامزدهای اصلاح طلب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دهم برگزار شود، لغو شد.

یک مقام آگاه در این باره گفت: این سخنرانی که قرار بود عصر دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شود، با دستور مقام قضایی لغو شد.
وی که خواست نامش فاش نشود، اظهار کرد: بهانه لغو این سخنرانی تبلیغات در فضای مجازی و ذکر نام نامزدهای انتخاباتی، و نیز برگزاری این برنامه در خارج از زمان تبلیغات انتخاباتی عنوان شده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز همچنین در گفت وگو با ایرنا از لغو سخنرانی معین در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار بی اطلاعی کرد. علی مظفری گفت: شورای تامین اهواز اعلام کرده که سخنرانی دکتر معین در اهواز مانعی ندارد و این مساله به دانشگاه نیز ابلاغ شده است.
یک مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز لغو این سخنرانی را به دلیل دستور مقام قضایی تایید کرد. دکتر مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات و یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلبان است که برای حمایت از فهرست امید قرار بود در اهواز سخنرانی ، و ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان را در اهواز افتتاح کند.
دانشجویان پیرو خط امام برگزار کننده این سخنرانی در اهواز بودند.