خطیب جمعه بهبهان: اصلی‌ترین وظیفه مسئولان خدمت بی‌منت به مردم است

خورنا: خطیب جمعه بهبهان خدمت بی‌منت به مردم را اصلی‌ترین وظیفه مسئولان دستگاه‌ها و دولت دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران با تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: خدمت به مردم یک فرصت و اصلی‌ترین وظیفه مسئولان بوده که باید از آن نهایت بهره برده شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت افزود: خدمت کردن به مردم در دولت‌های گذشته نیز وجود داشته، اما دولت‌های نهم و دهم خدمات ویژه و ارزنده‌ای را به کشور عرضه کرده که کم‌نظیر است.

امام جمعه بهبهان تصریح کرد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب، دولت، دولتی پرکار و پایبند به ارزش‌ها و اصول بوده که ساده‌زیستی و نترسیدن از دشمنان یکی از مشخصه‌های خوب آن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با همه این توصیف، دولت و مسئولان آن باید مانند روزهای نخست، در این ایام پایانی کار خود نیز تلاش کرده و بیش از گذشته به مردم و کشور خدمت کنند.

ابوعلی با تاکید بر بیان عملکردهای دولت در این هفته، عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها این هفته را غنیمت شمرده و با اطلاع‌رسانی خدمات و تلاش‌های دولت به مردم، باعث رضایت آنها و تقویت دولت و نظام شوند.

وی در ادامه خطبه‌های خود به روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: همان گونه که امام خمینی(ره) گفته است سرچشمه تروریست کاخ سیاه آمریکا است و حال این سرمنشا ترور در جهان، خود دم از محکوم کردن این اقدام می‌زند.

خطیب جمعه بهبهان هم‌چنین به سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع اشاره کرد و ابراز داشت: گروه فتنه وهابیت در طول حیات خود به دنبال انحراف از دین و مبارزه با فرهنگ و معارف اهل عصمت و طهارت بوده که مسلمانان واقعی نیز با هوشیاری و تلاش مضاعف در برابر آنان ایستاده و اجازه نداده‌اند این فتنه‌گران به اهداف شوم خود برسند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *