مدیر کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد :

طرح کوثر کمیته امداد امام خمینی با همکاری خیرین و مشارکت‌های مردمی در بندرماهشهر صورت میگیرد

آمنه محتشمی-خورنا :مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماهشهر از پرداخت ۲ میلیارد و ۶۹۱میلیون ریال از ابتدای سال جاری تا کنون کمک هزینه ازدواج به نوعروسان در قالب طرح کوثر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهشهربا همکاری خیرین و مشارکت‌های مردمی خبر داد.
محمدرضا حیدری به ارزش بیش از۲۰ میلیون ریال هر سری جهزییه اشاره نمود وگفت :کالاهایی شامل یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز، پتو، جارو برقی و دیگر لوازم منزل جهت نوعروسان نیازمند شهرستان ماهشهر توسط خیرین نیز تهیه و اهداء شده است.
محمد رضا حیدری افزود: کمیته امداد همواره با حمایت‌ از زوج‌های مددجو، در راستای تحکیم بنیاد خانواده در جامعه تلاش می کند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در کنار حمایت‌های مالی از زوج‌های جوان، آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم را قبل از ازدواج به آنان ارائه می‌دهد، ادامه داد: این آموزش‌ها شامل آموزش احکام اسلامی، آیین همسرداری، مسائل زناشویی و دیگر مسائل مورد نیاز یک زندگی اسلامی است.
مدیر کمیته امداد امام(ره)ماهشهر با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به امر پسندیده ازدواج تصریح کرد: تلاش برای ترویج سنت حسنه ازدواج، تامین جهیزیه و اسباب زندگی از اقدامات کمیته امداد برای ترویج این سنت پسندیده است. و همچنین طرح تأمین جهیزیه و کمک به ازدواج نیازمندان از سال ۱۳۷۰ جزء برنامه های حمایتی کمیته امداد قرار گرفته است .
وی در پایان با بیان اینکه طرح کوثر کمیته امداد، شامل تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران است، گفت: اجرای طرح کوثر با همکاری خیرین و مشارکت‌های مردمی صورت می گیرد که معمولاً کمک‌ها، نقدی یا تهیه کالا‌های مورد نیاز است.