آب شرب کوت عبدالله زیر ذره بین شبکه های اجتماعی +عکس

خورنا – صاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی،آب شرب و مصرف خانگی را در کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون نشان می دهد …

به گزارش پایگاه خبری خورنا به نقل از سرویس شبکه های اجتماعی : تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی،آب شرب و مصرف خانگی را در کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون نشان می دهد که بشدت گل آلود بوده و رنگ آن به قهوه ای و تیره تبدیل شده است!

نوع تصاویر چنان که بازتاب های مختلفی از سوی کاربران در پی داشته است.

مشکل آب شرب شهرستان اهواز و کارون از جمله معضلات اساسی مردم بوده که سلامت آن ها را به خطر انداخته است که تاکنون هشدارهای بسیاری از سوی کارشناسان و پزشکان در خصوص کیفیت بد آب داده شده است.

گرچه این نخستین بار نیست که تصاویر کیفیت آب شرب کوت عبدالله و دیگر مناطق اهواز منتشر و به سوژه رسانه ها تبدیل می شود اما تاکنون از سوی مسئولان و نمایندگان در این خصوص هیچ گونه پاسخی داده نشد.

سال های بسیاری از پدید آمدن این معضل می گذرد اما هیچ اقدامی برای برطرف کردن آن صورت نگرفته است و نمایندگان محترم تنها به نطق های آتشین و نشان دادن آب بی کیفیت در برابر دوربین های مجلس شورای اسلامی اکتفا می کنند.

۲۸۹۸۷_۷۲۳

در مورد این تصاویر منتشر شده از آب شرب شهرستان کارون،ابتدا فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان بخش آب و سلامت باید پاسخگو و در برابر سلامت مردم مسئولیت پذیر باشند و پس از آن مجموعه مدیریت استان و شخص استاندار باید نسبت به این فاجعه که عمری از آن میگذرد به وظایف قانونی خود عمل کنند.

همچنین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باید نسبت به این کم کاری خود و عدم توجه به مردم شهرستان کارون و اهواز اعتراف نمایند.

شایان ذکر است که فیلم مراجعه یک خانم به فرمانداری و اعتراض به وضع آب شرب نیز بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.