شهرداری دزفول یک قدم تا لیگ برتر/جاموسی: ورزش دزفول را جدی بگیریم!

خورنا – به گزارش خورنا از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور در مرحله حذفی تیم بسکتبال شهرداری دزفول به مصاف مهرام تهران رفت که در نهایت در یک بازی سخت و نفس گیر با نتیجه ۷۲بر۶۶ این تیم را از پیشه رو برداشت تا خود را در یک قدمی لیگ برتر قرار دهد.

از نکات قابل تامل و بحث برانگیز این مسابقه عدم حضور اعضای شورای شهر دزفول در سالن مسابقه بود .

دراین باره با تنها عضو شورای شهر دزفول که در سالن حضور داشت گفتگو کردیم .

فرهاد جاموسی عضو شورای شهر شهرستان دزفول ضمن تبریک این برد با ارزش از تمام بازیکنان و دست اندر کاران تیم و شهردار دزفول تشکر کرد.

جاموسی نیز از عدم حضور اعضای شورای شهر گلایه کرد وبیان داشت: برخی ها در شورای شهر علی رغم موفقیت های چشم گیر این تیم با چشم پوشی بر شور و علاقه مردم به ورزش شهرستان رای به انحلال این تیم دادند اما با مخالف هایی که صورت گرفت بر ادامه کار این تیم پافشاری کردیم که خدا رو شکر ثمره آن یک گام فاصله تا لیگ برتر است.
به همین دلیل از ریاست محترم شورای شهر تقاضا داریم تا همچون گذشته از این تیم حمایت کرده و تصمیم گیری در خصوص ادامه کار بسکتبال شهرستان را یک بار دیگر در جلسه علنی شورا مطرح نماید.

عضو هئیت مدیره باشگاه شهرداری دزفول در پایان افزود:بنده به عنوان نماینده مردم در شورای شهر و عضو هیت مدیره باشگاه شهرداری از تمام مسئولین درخواست دارم تا ورزش شهرستان را جدی گرفته و با همدلی هر چه بیشتر در جهت ارتقا جایگاه ورزش شهرستان قدم برداشته و با توجه به پتانسیل های موجود دزفول را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

شایان ذکر است مسابقه امروز با استقبال پرشور مردم به خصوص جوانان شهرستان دزفول همراه بود که بسیار جای خوشحالیست.از همین رو از تمام مسئولین شهرستان به خصوص فرماندار محترم شورای شهر و شهردار دزفول تقاضا داریم مشکلات ورزش شهر را به خصوص مسائل مالی را هر چه سریعتر حل نمایند تا بیش از پیش شاهد موفقیت های ورزش شهرستان و ایجاد شور و نشاط در جامعه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *