تشکیل انجمن های شورا یاری در اندیمشک

خورنا – رئیس شورای شهر اندیمشک با بیان این مطلب گفت: این انجمن ها جهت یاری رساندن به شورای شهر و هم اندیشى پیرامون مسائل و مشکلات در اردیبهشت ماه تشکیل و شروع به کار خواهند کرد.

سید سام حسینى در جلسه علنی شورای شهر افزود: این انجمن ها در مساجد محلات و با حضور بسیجیان،ریش سفیدان،هیئت امنا و امام جماعت مساجد و نیروهای تحصیل کرده محلات بصورت افتخاری فعالیت خواهند کرد.

به گزارش اندیمشک جوان ، این منتخب مردم به ادامه برنامه دعوت از مسئولین شهرستان در جلسات شورا در سال جدید خبر داد وگفت:شورا عامل اجرایی نیست و وظیفه نظارتی دارد و بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسولین، مشکلات مردم را به مسولین انتقال می دهد تا با هم اندیشی و تفاهم حل گردند و خدمات بیشتر و بهتری به همشهریان ارائه شود.

وی ادامه داد:ما شورای شهر هستیم نه فقط شورای شهرداری. در راستای عمل به این مهم نیز در سال جدید هم مانند سابق مسائل و مشکلات مختلف شهر را دنبال خواهیم کرد.

در موضوع خدمات شهری نیز اولویت را بر خدمات رسانی به مناطق محروم بویژه در عملیات آسفالت و لکه گیرى آسفالت خیابانها و معابر قرار داده ایم.شورای شهر ۱۶۰هزار نفری اندیمشک، ۱۱ عضو دارد.