پرداخت وام۸ میلیون تومانی به افراد زیر پوشش کمیته امداد در رامهرمز

خورنا –
رئیس کمیته امداد امام خمینی رامهرمز از پرداخت وام ۸ میلیون تومانی کار آفرینی، خود اشتغالی و توان افزایی به افراد زیر پوشش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رامپرس عبدالمحمد آقا طبایی در رامهرمز اظهار کرد: در راستای طرح‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد و امور مختلف زندگی در سال گذشته برای حدود یک هزار نفر از مادران، دختران در شرف ازدواج و نوجوانان پسر و نوعروسان و دختران غیر محصل، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های طرح فلاح و مرکز نیکوکاری و سالمندان ویژه برنامه‌های آموزشی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره‌های آموزشی مسائلی هم چون پیشگیری از اعتیاد، بیماری‌های شایع زنان و دختران، تست قند و فشار خون سالمندان و تغذیه دختران، حجاب و عفاف مطرح شد.

رئیس کمیته امداد امام رامهرمز تصریح کرد: در سال گذشته جهیزیه ۱۶۰ نوعروس به مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان را تامین و به خانه بخت فرستادیم.

وی پیرامون طرح‌های اشتغالزایی این نهاد افزود: با مجموع ۱۲۳ طرح در زمینه‌های کارآفرینی، توان افزایی و خود اشتغالی توانستیم بیش از ۸ میلیون تومان وام به متقاضیان اختصاص دهیم.

آقا طبایی در پایان گفت: در این راستا تعداد ۱۲۵ نفر از مدد جویان کمیته امداد از آموزش‌های مهارت آموزی و کار آفرینی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.
فرشید فرجی-خبرنگارخورنا رامهرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *