تاکید فرماندار رامشیر بر همکاری و هماهنگی ادارات

خورنا – فرماندار رامشیر بر همکاری و هماهنگی ادارات و استفاده از تمامی امکانات برای ریشه کنی اعتیاد در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خورنا از شهرستان رامشیر صبح امروز اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرماندار ی برگزار شد .

سعید فیوضی فرماندار شهرستان رامشیر در این جلسه به نامگذاری سال ۹۵ به “اقتصاد مقاومتی، اقدام و  عمل” اشاره کرد و بر اقدام و عمل لازم در جهت پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد .

فیوضی به اجرای طرح پایلوت شهر پاک در شهرستان در زمینه مواد مخدر اشاره نمود و اظهار داشت : برای اینکه این طرح به خوبی در شهرستان اجرا شود لازم است که برنامه های پیشنهادی دستگاهها علاوه بر اینکه امکان اجرایی شدن را داشته باشند می بایست تاثیر لازم را بر مخاطبان داشته باشند.

همچنین فیوضی در ادامه بر  همکاری و هماهنگی ادارات و استفاده از تمامی امکانات برای اجرایی شدن این طرح و  ریشه کنی اعتیاد در شهرستان تاکید کرد.

فیوضی اشتغال را یکی از راهکارهای کاهش اعتیاد عنوان کرد و گفت :کسانی که روزانه مشغول به فعالیت بوده و ذهن آنها مشغول به کار و اشتغال است کمتر سراغ اعتیاد و مواد مخدر رفته بنابراین  باید در قدم نخست مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد به موضوع اشتغال زایی توجه داشته باشیم .

وی لازمه موفقیت این طرح را تخصیص اعتبارات لازم از سوی استان عنوان کرد و گفت: باید همه دستگاه‌ها و نهادها با همکاری مردم و خانواده‌ها در راستای پیشگیری از این مقوله خانمان‌سوز گام جدی و موثر بردارند .