افزایش ۱۹ درصدی حضور کاروان‌های راهیان نور در اندیمشک

خورنا – به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، همزمان با آغاز حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس شهرستان اندیمشک شاهد افزایش ۱۹ درصدی حضور کاروان‌های راهیان نور در پهنای جغرافیایی خود است.

این کاروان‌ها که از سرتاسر کشور به شهر یک هزار شهید اندیمشک وارد شده‌اند پس از حضور در اندیمشک و بازید از ۵ یادمان دفاع مقدس این شهر پر سرور و ایثار به دیگر مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان اعزام می‌شوند.

امسال ۵ یادمان و مرکز پادگان دوکوهه، پادگان شهید کلهر، پادگان شهید زین‌الدین، پادگان شهید جعفر زاده و مقبره شهدای گمنام شهرستان اندیمشک در نوروز امسال پذیرای علاقه‌مندان و کاروان‌های راهیان نور است.

هم چنین روزانه بیش از ۳ هزار زائر سرزمین نور با حضور در میعادگاه شهدای ایران اسلامی از یادمان‌های دفاع مقدس اندیمشک بازدید می‌کنند.

حضور بیش از ۸۰۰ زائر سرزمین نور از از ۱۸ کشور جهان از یادمان دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک در قالب کاروان‌های راهیان مردمی و روحانیون و دانشجویان و از کشورهای آمریکا، پاکستان، گرجستان، ترکیه، کویت، سوریه، فلسطین، کانادا، آفریقا، کشورهای اروپایی و آسیایی، عراق، لبنان، هند، فلسطین چین و اردن از دیگر نکات قابل توجه حضور زائرین سرزمین نور در اندیمشک است.

هم چنین همزمان با حضور کاروان‌ها و زائرین سرزمین نور سراسر کشور در سرزمین ایثار و سرور و حماسه، پادگان دوکوهه اندیمشک در شمال این شهرستان پذیرای بیش از ۱۰۰ هزار نفر بوده است.

بیش از ۱۲ هزار نفر نیز در یادمان شهدای گمنام اندیمشک واقع در ابتدای اتوبان اندیمشک به اهواز و مجاورت سد کرخه این شهرستان اسکان یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار زائر سرزمین نور با حضور در اندیمشک ضمن دیدن و حضور در یادمان‌های دفاع مقدس این شهر پر سرور و ایثار به دیگر مناطق عملیاتی استان خوزستان عزیمت کرده‌اند.

استان خوزستان دارای ۱۹ یادمان و منطقه عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است و هر ساله پذیرای راهیان نور سرتاسر کشور است.

تا کنون بیش از ۱ میلیون نفر از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس این استان در ایام تعطیلات سال نو بازدید کرده‌اند.