مدیر عامل سد و نیروگاه دز خبر داد

بازدید ۱۲۳ هزار مسافر نوروزی از سد دز اندیمشک

خورنا – مدیر عامل سد و نیروگاه دز گفت:در تعطیلات نوروز امسال بیش از ۱۲۳هزار مسافر از تاسیسات و جاذبه های این سد دیدن کردند.

سعید رئوفی نسب روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود:همچنین ۱۶ هزار نفر از اعضای کاروان های راهیان نور نیز در تعطیلات نوروزی موفق به بازدید از سد دز شدند.
وی با اشاره به جذابیت عبور از مسیر پرپیچ و خم و کوهستانی و همچنین شش کیلومتر جاده تونلی ماشین رو و بازدید از سازه بزرگ سد دز در میان صخره های سر به فلک کشیده از جذابیت خاصی برای مسافران نوروزی همراه است گفت:به رغم بارانی بودن برخی ایام تعطیل با انجام تمهیدات لازم و فراهم آوردن محیطی امن در طول مسیر بازدید و رعایت کامل مسائل ایمنی توسط ستاد نوروزی ، شرایط بازدید هموطنان عزیز از تاسیسات سد و نیروگاه دز فراهم گردید و ستاد نوروزی متشکل از واحدهای مختلف استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور را به نحو شایسته انجام دادند.

وی افزود:بازدید عمومی از سد دز از دوم تا ۱۲ فروردین ماه ادامه داشت و در روزهای قبل از تعطیلات نوروزی نیز جمع زیادی از مسافران تقاضای بازدید از این سد را داشتند.

سد و نیروگاه دز در ۲۳ کیلومتری شمال شرقی شهرستان اندیمشک بعنوان نخستین سد و نیروگاه برق آبی ایران همواره مقصد بسیاری از میهمانان و گردشگران نوروزی استان خوزستان بوده است.

پارسال در تعطیلات نوروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از سد دز بازدید کردند.

منبع: ایرنا