بانوان فوتسالیست دزفول مشکل مالی دارند

خورنا – سرپرست و نایب رییس هیات فوتبال بانوان دزفول در این خصوص گفت:تیم فوتسال بانوان دزفول از ۱۰ سال پیش تاسیس شده و از حدود پنج سال پیش در لیگ کشور حضور دارد.
فاطمه بیاتیانی با اشاره به اینکه تیم فوتسال بانوان چهار سال به نام تیم شهرداری دزفول در مسابقات کشوری حضور داشته گفت:پارسال نیز این تیم به نام تیم هیات فوتبال دزفول در رقابت های کشوری و استانی حضور داشت.
وی که کاپیتان تیم هیات فوتبال بانوان دزفول می باشد گفت:این تیم پارسال موفق به کسب مقام سومی خوزستان در سوپر لیگ استان شد ولی در مسابقات لیگ دسته یک موفق به کسب مقام نشد.
بیاتیانی با بیان اینکه بانوان فوتسالیست دزفولی دو سال پیش از بین ۲۶ تیم کشور موفق به کسب مقام پنج شده افزود:این تیم ۱۵ بازیکن اصلی دارد که احتساب سایر همراهان کل اعضای این تیم ۳۰ نفر می باشند که زمینی برای تمرین ندارند و برای تمرین و حضور در مسابقات کشوری و استانی مجبور به اجاره زمین هستند در حالی که هیچ گونه کمکی از سوی اداره ورزش و جوانان به این تیم نشده و هزینه رفت و آمد به مسابقات و نیز تهیه لباس و اجاره زمین از سوی بانوان فوتسالیست پرداخت می شود.
وی گفت:در سال گذشته تیم ما بیش از ۱۸۰ میلیون ریال هزینه رفت و آمد ،حضور در مسابقات ، تهیه لباس و زمین کرد که حدود ۲۰ میلیون ریال آن از سوی خیرین تامین شد و مابقی آن قرض گرفته شده که با پایان مسابقات لیگ اکنون طلبکاران منتظر دریافت طلب خود هستند.
بیاتیانی اظهار کرد:برای حل مشکلات مالی و پرداخت بدهی این تیم بارها به اداره ورزش و جوانان مراجعه کرده ایم اما هیچ گونه توجهی به این تیم نشده و حتی موفق به دیدار با سرپرست این اداره نیز نشدیم .
وی گفت:تنها با راهنمایی اداره ورزش و جوانان به فرمانداری دزفول مراجعه کردیم که فرماندار دزفول با شنیدن مشکلات مالی تیم برای حل این مشکلات قول مساعد و همکاری داد.
سرپرست و نایب رییس این تیم افزود:پارسال فروغ شیری از بازیکنان تیم دزفول در اردوی تیم ملی منتخب تیم ملی فوتسال زیر ۱۶ سال حضور داشت و بازیکنانی چون فرشته بابایی از تهران،آزاده قمری از کرمانشاه و سحر رمضانی از ایذه در تیم دزفول حضور داشتند .
وی افزود:از آنجا که تیم فوتسال بانوان دزفول امسال در مسابقات لیگ دسته یک کشور که آذرماه برگزار می شود و در مسابقات سوپر لیگ استان خوزستان که مهر ماه برگزار می شود حضور خواهد یافت لذا برای تامین هزینه رفت و آمد ، تهیه لباس وهزینه شرکت در مسابقات نیازمند کمک مالی و حامی مالی هستیم.
نایب رییس هیات فوتبال بانوان دزفول با اشاره به اینکه مسابقات بانوان با پوشش اسلامی برگزار می شود خواستار حمایت مالی از این تیم شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان دزفول نیز گفت:برای برگزاری مسابقات باید پیش بینی مخارج و هزینه های برگزاری مسابقات را داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم و نمی توان پس از برگزاری مسابقات به دنبال منبعی برای پرداخت هزینه ها بود.
ابراهیم نصیری افزود:برخی رشته های ورزشی مورد توجه عموم است و حامیان خواستار حمایت مالی جهت تبلیغات از آنها در رشته ورزشی مورد نظر می شوند ولی برخی رشته ها به دلیل اندک بودن طرفداران از حامی مالی محروم اند.
وی ضمن تاکید بر اهمیت ورزش برای سلامت جسم و روان و استقبال از ورزش بانوان گفت:در صورت توان نسبت به پرداخت هزینه مسابقات بانوان فوتسال دزفول اقدام خواهیم کرد.
ایرنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *