شهردار: جزایر «داراب، بنه و قبر ناخدا» به مناطق گردشگری بندرماهشهر اضافه می‌شوند

خورنا – شهردار بندر ماهشهر گفت: جزایر داراب، بنه و قبر ناخدا برای بحث گردشگری و استفاده شهروندان آماده‌سازی خواهند شد.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، غلامحسین کمایی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در کشتی تفریحی فیروزه و روی آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: امسال همچون سال گذشته توانستیم با همکاری شورای شهر، پیگیری‌های مجدانه فرماندار و همکاری خوب منطقه سوم نیروی دریایی سپاه بحث گردش دریایی را در بندر ماهشهر برقرار کنیم.

وی ادامه داد: امسال موفق شدیم چهره شهر را به گونه‌ای زیباسازی و آماده‌سازی کنیم که همه مردم از وضعیت موجود و اقدامات انجام شده رضایت کامل داشتند.

شهردار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیار بزرگی را به بهره‌برداری رساندیم که از جمله آنها می‌توان به فاز نخست جاده سلامت، پارک شهرک طالقانی، پارک فردوس، محل نگهداری احشام، پل امیرکبیر و … اشاره کرد.

کمایی افزود: امسال نیز سال تکمیل پروژه‌های ناتمام است و این نوید را به شهروندان می‌دهیم که پروژه‌های متعددی را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: امسال در تعطیلات نوروز ۶۰ پارک را برای استفاده مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور آماده‌سازی کردیم و حدود ۴۸ هزار نفر در این پارک‌ها بیتوته کردند.

شهردار بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: دو دریاچه مصنوعی در کنار خور و پارک دریاچه در کنار سد تنظیمی در حال تکمیل و آماده شدن برای بهره‌برداری است و سه جزیره داراب، بنه و قبر ناخدا نیز با تلاش‌های فرماندار و منطقه سوم نیروی دریایی برای بحث گردشگری آماده خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حیدری اامسال شهرداری سنگ تموم گذاشت،واقعا دستشون درد نکنه
  • محمد دعا کنید تا...