شهردار بندرماهشهر: نوروز امسال نیز گردشگری دریایی در سواحل زیبای خلیج همیشه فارس مهیا است

خورنا – مهمترین فعالیتهای ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندرماهشهر طی تعطیلات نوروز در چهارمین جلسه ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر ارائه و تشریح شد.

چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در محل سالن جلسات شهرداری با حضور معاونین شهردار، مدیران عامل سازمانها و مدیران شهرداری و به ریاست مهندس غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهربرگزار شد.

مهندس کمایی در این جلسه گفت: با ارزیابی خدمات انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی باید نواقص، مشکلات، کمبودها و نقاط ضعف و قوت را مورد بررسی قرار دهیم تا درزمان باقی مانده تا پایان سال کلیه نواقص موجود برطرف گردد و شهر جه استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نوراز هر لحاظ آماده خدمات رسانی باشد .

وی ضمن تقدیر از خدمات انجام شده توسط سازمانهای مختلف شهرداری تصریح کرد: جا دارد از همکاری و تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران و خدمتگزاران مجموعه شهرداری که بستر مناسبی برای مسافران و گردشگران نوروزی فراهم کردنده اند تقدیر شود.

وی اظهارداشت: بندرماهشهر ظرفیت های بسیار خوبی دارد که با یک هماهنگی مناسب و استفاده از توان نیروهاو تجهیزات  می توان زمینه جذب مسافران بیشتری را در مناسبتها و تعطیلات فراهم کرد.

شهرداربندرماهشهر با اعلام این خبر که امسال نیز تمهیدات لازم جهت گردشگری دریایی در سواحل زیبای خلیج همیشه فارس مهیا گردیده از راه اندازی تور بندروصنعتگردی نیز خبرداد . ایشان ساماندهی دست فروشان و دوره گردان و وانت باران و استقرار آنان در محل نمایشگاه دائمی شهرداری و برگزاری جشنواره نوروزی را از اقدامات ویژه شهرداری در نوروز ۹۵ اعلام کرد. در ادامه این جلسه پس ازارائه گزارش مدیران شهرداری برحفظ و آمادگی همه سازمانها و واحدهای شهرداری بمنظوراستقبال از بهارتاکید شد .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *