شهردار بندرماهشهر از افزایش مسافران نوروزی در ماهشهر خبر داد

خورنا -مهندس کمایی بااعلام این خبر افزود. در سال‌های اخیربندرماهشهر همواره در جذب تعداد مسافران نوروزی دارای رشد بوده است که لازم است برای رضایت بیشتر مسافران نوروزی، به زیرساخت‌های گردشگری بیش از وضعیت موجود توجه شود.

شهرداربندرماهشهر اظهارداشت سال‌های اخیر همواره شاهد اعلام آماری مبنی بر افزایش تعداد مسافران نوروزی در نقاط مختلف کشور بوده‌ایم وشهربندرماهشهر نیز از جمله شهرهایی است که از این حیث از رشد بالایی برخوردار بوده و بر اساس آمار هر ساله تعداد مسافران نوروزی افزایش یافته است.

شهردار بندرماهشهر یکی از مهمترین عواملی که در افزایش میزان حضور مسافران نوروزی در این شهر تاثیر گذار بوده‌ است، وضعیت خوب آب و هوا است که در فصل نوروز از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی افزود : برخورداری ازآب و هوای مطبوع و بهاری،ضرفیت ها وپتانسیل های موجود ، تامین زیرساخت ها ، تجهیز وساماندهی پارکها ، تورگردشگری دریایی باکشتی تفریحی فیروزه درسواحل زیبای خلیج همیشه فارس ، توربندرگردی وصنعتگردی ، اجرای جشنواره نوروزی ، اجرای برنامه شاد ومتنوع توسط عمو نوروز و از همه مهمتر میهمان نوازی مردم خونگرم ومیهمان نواز بندرماهشهر را از جمله عواملی است که زمینه جذب گردشگران و مسافران نوروزی را امسال نسبت به سالهای گذشته فراهم نموده است.

مهندس کمایی باتشکر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بندرماهشهرکه بطور شبانه روز درحال خدمت رسانی به میهمانان نوروزی هستند آمادگی کامل شهرداری را برای فراهم نمودن تسهیلات لازم بمنظور استقبال از میهمانان نوروزی وپذیرایی از آنان اعلام کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سالم با این ورودی ها ! بخود بیائید