بازدید رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر بندرماهشهر از پارک ها و محل های استقرار میهمانان نوروزی

خورنا – کامران رئیس قنواتی عضو شورای اسلامی شهر بندرماهشهر شب گذشته از پارکها و مراکز استقرار میهمانان نوروزی بازدید کرد تا در جریان چگونگی خدمات رسانی به این عزیزان قرار گیرد.

این عضو شورای شهر طی بازدید خود از مهمانان نوروزی مستقر در پارک های مسافر،فردوس،نسترن،بنفشه و فجر از میزان رضایت مندی این عزیزان از خدمات ارائه شده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر نیز مطلع گردید.

در این سرکشی که تا ساعات ابتدائی بامداد جمعه ادامه داشت نکته ای که جلب توجه میکرد مراجعه مسافران نوروزی و همشهریان پس از اطلاع از حضور ایشان و اعلام نظر در خصوص وضعیت این فضاها بود.

یک خانواده اهل اصفهان که متوجه این حضور در پارک مسافر گردیده بود با مراجعه به این عضو شورای شهر گفت : در تمام مسیر مسافرت در هیچ نقطه ای مانند بندرماهشهر احساس راحتی نکردم.مردم ماهشهر را بسیار خونگرم و مهمان نواز دیدم و فضای بسیار خوب و مجهزی نیز که برای مسافرین مهیا نموده اید جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

رئیس قنواتی در خصوص بازدید از پارک فردوس نیز که بازسازی آن در ساعات پایانی سال گذشته به اتمام رسید و تقدیم مسافران نوروزی و همشهریان گردید نیز افزود:قدرشناسی و دقت نظر حاضرین در این پارک  تمام خستگی های سال گذشته و ایام نوروز را از تنم بیرون کرد. در نقطه نقطه پارک فردوس با مراجعه مردم روبرو شدم که احساس رضایت از اقدامات شهرداری و شورای شهر به ویژه در خصوص پارک فردوس اولین سخن آنان بود.

کامران رییس قنواتی در لحظات پایانی این دیدارها با اشاره به اینکه مردم بندرماهشهر مردمی خونگرم و میهمان نواز هستند و ما به عشق این مردم است که همواره درحال تلاش و کوشش هستیم افزود: من و همکارانم در  شورای اسلامی شهر و شهرداری  تمام سعی خود را بکار خواهیم گرفت تا با ارائه خدمات مطلوب تر و فعالیت بیشتر به حسن اعتماد آنان پاسخ مثبت دهیم .

وی در پایان ضمن تبریک مجدد سال نو به همشهریان و خیرمقدم به میهمانان نوروزی،آمادگی کامل شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت خدمت رسانی مطلوب به عزیزان بندرماهشهری و مسافرین محترم نوروزی اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد که بتواند از نقطه نظرات همه در این جهت بهره بگیرد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *