کاندیداهای لیست ائتلاف اصلاح طلبان اهواز در خصوص ائتلاف چه گفتند؟

خورنا- سه کاندیدای لیست ائتلاف اصلاح طلبان اهواز در دیدارهای نوروزی خود در محل ستاد ائتلاف اصلاح طلبان، در خصوص لیست امید چه گفتند:

همایون یوسفی: هدف اصلی لیست امید در اهواز این است که ما انسجام خود را حفظ کنیم/ انشالله بعد از پیروزی لیست امید و با راه یابی به مجلس در مرحله بعد، بنده با مهندس الباجی و دکتر ساری غیر از آنکه این انسجام را بین خودمان حفط میکنیم، بین اطرافیانمان هم باید حفظ شود/ اعلام میکنم انشالله تا لحظه آخر معتقد به لیست امید هستم.

علی ساری: جریان رقیب ما اینگونه مطرح می کند که ما از فلان قوم هستیم، برای همه مشخص است که این افراد در لیست وابسته به یک جریان قرار دارند اما باید پرسید که چرا بجای قومیت از لیست خودشان حرف نمی زنند و ائتلاف خود را کمرنگ نشان می دهند؟ چرا آشکارا نمی گویند که از چه موضعی وارد صحنه رقابت شده اند؟ اگر این ائتلاف برای شما ریزش دارد چرا در آن عضو هستید؟/ از طرف خودم و “لیست امید” میگویم که ما از طریق قانون به دفاع از مطالبات قومی خواهیم پرداخت/ باید صادقانه با مردم صحبت کرد و عضو هر لیستی که باشیم اعلام کنیم.

جواد کاظم نسب(الباجی): بر عهدی که از ابتدای راه بسته ایم، استواریم و هر سه در یک مسیر حرکت میکنیم/ ما (لیست امید) جلسات مشترکی ترتیب میدهیم و این پاسخی منطقی خواهد بود برای کسانیکه که میخواهند از کانال قومیت وارد شوند و قصد دارند به وحدت ما لطمه وارد کنند/ ما ثابت کردیم که الباجی و ساری عرب با یوسفی بختیاری یکی هستند و هر سه یک هدف دارند و آن نجات و یاری مردم است/ ما باید درباره مواضع لیست ائتلاف امید بیش از پیش برای مردم بگوییم و راه ، منش و خط فکری و سیاسی مان را برایشان تبیین کنیم تا مردم از عواقب انداختن آرای قومیتی به صندوقهای رای آگاهتر شوند.