کاظم نسب، کاندیدای اصلاح طلبان اهواز: بر عهدی که از ابتدای راه بسته ایم، استواریم و هر سه در یک مسیر حرکت میکنیم

خورنا – در دومین روز از دیدارهای نوروزی کاندیداهای لیست ائتلاف امید در اهواز با هواداران اصلاح طلب که در دهمین روز فروردین سال جاری برگزار شد ، مهندس جواد کاظم نسب(الباجی) ،ضمن تبریک سال نو و آرزوی شادکامی برای ملت ایران و تفکر اصلاحات، افزود: بابت حضور فعال شما در مرحله اول انتخابات و همراهی و همگامی شما با کاندیداهای خودتان تشکر ویژه دارم.حضور شما بیانگر بینش سیاسی قوی و همچنین حمایت از اصلاح و اصلاح طلبی است.

مابرعهدی که از ابتدای راه بسته ایم، استواریم و هر سه در یک مسیر حرکت میکنیم تا به نتیجه نهایی که همان رضایتمندی مردم شریفمان است دست یابیم.
مبنای حرکت کاندیداهای لیست امید گروهی است. ما جلسات مشترکی ترتیب میدهیم و این پاسخی منطقی خواهد بود برای کسانیکه که میخواهند از کانال قومیت وارد شوند و قصد دارند به وحدت ما لطمه وارد کنند. ما ثابت کردیم که الباجی و ساری عرب با یوسفی بختیاری یکی هستند و هر سه یک هدف دارند و آن نجات و یاری مردم است.

مهندس الباجی در ادامه گفت : ما در استانی زندگی میکنیم که خداوند نعمتهای فراوانی را به آن ارزانی داشته است. نعمتهایی همچون نفت ، گاز، آب و زمینهای حاصلخیز برای کشاورزی که برنامه ریزی و نظارت مناسب و خاص خود را می طلبد تا به نحو احسن از این منابع و امکانات استفاده شود.

ایشان افزود : غبار ناامیدی سراسر استان را فرا گرفته و اگر دقت کنیم خواهیم دید که عدم نظارت کافی نمایندگان مردم که برطبق قانون، وظیفه اصلی شان نظارت است در ایجاد این وضعیت بی تاثیر نبوده است.نظارت است که باعث میشود همه چیز در جای خودش قرار بگیرد. افکار عمومی معتقد است که ۱۸ نماینده استان باعث شدند که آب این استان از بین برود.

مهندس الباجی در پایان این دیدار نوروزی به هواداران و جوانان اصلاح طلب اینچنین توصیه کرد: ما باید درباره مواضع لیست ائتلاف امید (با رمز یاس) بیش از پیش برای مردم بگوییم و راه ، منش و خط فکری و سیاسی مان را برایشان تبیین کنیم تا مردم از عواقب انداختن آرای قومیتی به صندوقهای رای آگاهتر شوند و بدانند که فقط تفکر اصلاح طلبانه است که آنها را به مقصودشان خواهد رساند.

درپایان این دیدار مهندس الباجی به پرسشهای حاضران پاسخ گفتند.