همایون یوسفی: تا آخرین لحظه تنها به لیست امید اعتقاد دارم/ انسجام بین خود را باید حفظ کنیم / تصاویر

خورنا –  دکتر همایون یوسفی در دیدار نوروزی باحامیان که امروز در محل ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان اهواز برگزار شد،با تاکید بر حمایت از لیست امید گفت:هدف اصلی لیست امید در اهواز این است که ما انسجام خود را حفط بکنیم انشالله بعد از پیروزی لیست امید و با راه یابی به مجلس در مرحله بعد، بنده با مهندس الباجی و دکتر ساری غیر از آنکه این انسجام را بین خودمان حفط میکنیم بین اطرافیانمان هم باید حفط بکنیم .

وی افزود:در این محل اعلام میکنم انشالله تا لحظه آخر معتقد به لیست امید هستم یکی از محیط های که خیلی در فضای مجازی به وجود آمده و من آن راچک میکنم بحث های تفرقه آمیز قومیتی است که همه این بحث ها کذب است و شایعاتی را به وجود می آورند و کسانی سود این میبرند که خارج از لیست امید هستند.

کاندیدای ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان اهواز عنوان کرد: یک سری افراد خاص بحث قومیت را راه می اندازند اما اکنون یک جریان مردمی به وجود آمده و نتوانستند با آن برخورد کنند.

وی افزود:در مرحله دوم موانع زیادی وجود دارد ترکیب نیرو ها یک ترکیب متفاوت است. اکنون در تمامی جریانات سیاسی هم در جبهه اصلاحات و هم اصولگرا اتحادی به وجود آمده است،بنابراین رقابت میان دو جناح است.

IMG-20160330-WA0039

IMG-20160330-WA0038

 

 

IMG-20160330-WA0037