تصاویر و گزارشی از سفر گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و هیات همراه به بندرماهشهر

خورنا – سفر گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و هیات همراه به بندرماهشهر روز گذشته برگزار شد.

به گزارش خورنا، روز گذشته هفتم فروردین ماه، خسرو نشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان به همراه هیاتی از معاونین و کارشناسان اداره کل طی سفری یک روزه از مکان های گردشگری شهرستان بندرماهشهر بازدید کردند.

در این بازدید که از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ۹ شب ادامه داشت، بازدید کنندگان به همراه مسئولین بندرماهشهر در پارک ارم به صرف صبحانه حضور یافتند و با نان تازه محلی، کلوچه خرمایی ماهشهری و خپولک ماهشهری پذیرایی شدند. شهردار چمران در پایان در خصوص پتانسیل های پارک ارم توضیحاتی ارائه کرد.

بازدید کنندگان در ادامه جهت بازدید از جزیره قمر به اسکله مجیدیه رفتند و با قایق های تندرو به سمت جزیره حرکت کردند که به دلیل طوفان شدید در میانه راه مجبور به بازگشت شدند و در ادامه به سمت اسکله تفریحی مجیدیه رفته و از کشتی فیروزه بازدید کردند. شهردار بندرماهشهر در خصوص کشتی فیروزه و گشتهای دریایی بندرماهشهر توضیحاتی ارائه کرد.

هتل صدف، پذیرای مهمانان بندرماهشهر به صرف ناهار بود. در ادامه و پس از استراحتی کوتاه در هنل صدف، از مرکز تفریحی خور شهرداری بندرماهشهر بازدید به عمل آمد و پس از آن بازدید کنندگان از اسلکه بندری سیف؛ محل بندر تجاری ماهشهر بازدید کردند.

در ادامه بازدیدی از امکانات پارک ساحلی بندر امام خمینی و حضور در ساحل زیبای این پارک به عمل آمد و نصیری فر شهردار بندرامام خمینی برای مهمانان توضیحاتی در خصوص پارک مذکور ارائه کرد.

در پایان بازدیدی میدانی از شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی بندرماهشهر به عمل امد و مهمانان بندرماهشهر جهت بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و صرف شام به مجموعه گردشگری ساحل (دریاچه نمک) رفتند. پس از بازدید از نمایشگاه و امکانات این مرکز تفریحی ساحلی از مهمانان به صرف سمبوسه و فلافل سلف سرویس، رنگینک، گلفته و ککال به صورت ویژه پذیرایی شد. در حاشیه این بازدید آقای مشایخی مدیرعامل شرکت رازی بندر (پیمانکار تعمیر، نگهداری و توسعه مرکزی تفریحی ساحل) از امکانات این پارک توضیحاتی ارائه کرد.

در تمام طول این بازدید منصور قمر فرماندار بندرماهشهر، سارا عبادی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بندرماهشهر، غلامحسین کمایی شهردار بندرماهشهر، علی چاروسائی رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی خلیج فارس بندرماهشهر، غلامعباس اویسی نایب رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی خلیج فارس بندرماهشهر و… مهمانان را همراهی میکردند.