شهردار دزفول: به شهروندانی که عوارض خود را بصورت نقدی پرداخت کنند جایزه خوش حسابی تعلق می گیرد

خورنا – مهندس کرمی نژاد با بیان اینکه یکی از مهمترین منابع تامین اعتبار مالی شهرداری دزفول پرداخت عوارضات و مشارکتهای مردمی است، گفت: جهت تحقق اهداف و سیاستهای ابلاغی به شهرداری لازم است شهروندان عزیز نسبت به پرداخت به مواقع عوارض که باعث تقویت و تداوم در اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و توسعه خدمت رسانی به شهروندان می گردد اقدام نمایند.
وی گفت: بعد از تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر دزفول مقرر گردید به شهروندانی که عوارض خود را بصورت نقدی پرداخت نمایند با توجه به درصد پرداخت عوارضات، از ۵ تا ۲۰ درصد مشمول جایزه خوش حسابی گردند.
مهندس کرمی نژاد خاطر نشان کرد با توجه به اینکه هر ساله میزان عوارضات شهرداری افزایش پیدا می کند، شهروندان محترم می توانند فقط تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال جاری از جوایز خوش حسابی شهرداری دزفول بهره مند گردند.
وی ضمن تقدیر از میزان مشارکت و پرداخت عوارضات شهروندان گرامی در سال گذشته، گفت: پیش بینی می شود با توجه به اجرای امتیازات صورت گرفته، این مشارکت به شکل قابل توجهی در سال جاری افزایش یابد .
مهندس کرمی نژاد اضافه کرد: هدف اصلی از تصویب جایزه خوش حسابی، مشارکت به موقع شهروندان به منظور توسعه و آبادانی شهر و ارائه هر چه بهتر خدمات رسانی و پیشرفت امور خدماتی و عمرانی شهریست.

لیست جوایز خوش حسابی شهرداری دزفول به شرح زیر می باشد:
الف) کسانی که کل عوارض خود را بصورت یکجا پرداخت نمایند مشمول ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی می شوند.
ب) کسانی که ۷۵% تا ۹۹% از عوارض خود را پرداخت نمایند مشمول ۱۵ درصد جایزه خوش حسابی می شوند.
ج) کسانی که ۵۰% تا ۷۵% از عوارض خود را پرداخت نمایند مشمول ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی می شوند.
د) کسانی که ۳۰% تا ۵۰% از عوارض خود را پرداخت نمایند مشمول ۵ درصد جایزه خوش حسابی می شوند.
ه) کسانی که کمتر از ۳۰% از عوارض خود را پرداخت نمایند مشمول جایزه خوش حسابی نمی باشند.
و) اقساط حداکثر تا ۲۴ ماه می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *