آیین بزرگداشت روز جهانی تئاتر در بهبهان برگزار شد

خورنا- آیین بزرگداشت روز جهانی تاتر در بهبهان برگزار شد.

به گزارش خورنا از بهبهان آیین بزرگداشت روز جهانی تاتر در تاریخ ۸ فروردین و در محل تماشاخانه چهارسو بهبهان برگزار شد.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین بهبهان برگزار گردید علی حاجی زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک سال نو و روز جهانی تاتر بر تداوم فعالیت های تاتری در حوزه اموزش و اجرای عمومی تاکید نمود.

حاجی زاده در ادامه گزارشی از فعالیت های نمایشی در سال ۹۴ را ارائه نمود.

گفتنی یست اجرای پرفورمنس ماضی استمراری با بازی مرتضی قراغانی و محمد زرین و همچنین اجرای تاتر رفت و امد با بازی خانم ها اورانوس شرافت،مژگان سلطان مرادی و شبنم زارعی پور و نمایش سیاه بازی با هنرمندی محمد افروشه و مصطفی خندانی برنامه ی بعدی این مراسم باشکوه بود. که برغنای این مراسم افزود.

لازم ب ذکر است احرای موسیقی زنده ب گویش بهبهانی به خوانندگی حسین قنوات و همچنین پخش نماهنگ با محتوی فعالیت های سال گذشته و همچنین عملکرد اموزشگاه بازیگری چهار سو از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ادامه این مراسم که ب همت اموزشگاه بازیگری چهار سو در محل تماشاخانه اموزشگاه برگزار گردید حسین تجلی و عارف تجلی از خوانندگان بهبهانی ب صورت جداگانه ب اجرای برنامه پرداختند.

بر اساس این گزارش گفتگو با حمید زرگر نژاد کارگردان بهبهانی فیلم پایان خدمت و همچنین خاطره گویی پیشکسوتان هنر نمایش بخش هایی از این مراسم بود که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

قابل ذکر است اجرای بادی پرکاشن به مدیریت محمد پاک در دو بخش تبریک سال نو و الکویی هفت تایی از برنامه هایی بود که برای نخستین بار اجرا میشد.

اسماعیل سخایی مدیر دفتر انجمن نمایش بهبهان نیز در بخش هایی از این مراسم ضمن تبریک سال نو برلزوم همدلی وهمراهی بین هنرمندان تاتر تاکید نمود
ایشان استفاده از تجربیات پیشکسوتان تاتر ومطالعه را لازمه موفقیت دانستند.

گفتنی یست پایان بخش این مراسم شعرخوانی مهرداد اراسته از هنرمندان تاتر بهبهان و پخش نماهنگ زن اسرار امیز بود.

این مراسم همه ساله به مدیریت ساسان شکوریان مدیر مسئول اموزشگاه بازیگری چهارسو در روز جهانی تاتر و با حضور هنرمندان و دانش اموختگان تاتر برگزار میگردد.IMG-20160328-WA0000