برخورد نیسان وانت با گاردریل در دزفول، راننده را به کام مرگ کشید/ تصاویر

خورنا -مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول: برخورد نیسان وانت با گاردریل بزرگراه ملاصدرا راننده را به کام مرگ کشید.

وی در این باره گفت : در ساعت ۷:۱۵ دقیقه بامداد امروز یکشنبه مورخ ۸ فروردین ماه طی تماسی از سوی پلیس (۱۱۰) با سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از برخورد یکدستگاه نیسان وانت با گاردریل بلوار ملاصدرا داده شد که منجر به مرگ راننده و محبوس شدن وی در کابین خودرو شده بود.۷۳۱۱۵IMG_20160327_083537

وی تصریح کرد: با اعلام پلیس ۱۱۰ به این سامانه سریعا اکیپ امداد و نجات سازمان از ایستگاه شماره ۲ و شماره ۱به محل حادثه واقع در بزرگراه ملاصدرا فرستاده شد و بلافاصله اقدام به رهاسازی راننده نمودند.

مهندس معظم فر (مدیر عامل سازمان آتش نشانی) که شخصا در محل حضور داشت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این حادثه یکدستگاه خودروی نیسان وانت به دلیل نامشخصی با گاردریل بزرگراه ملاصدرا برخورد کرده که منجر به فوت و محبوس شدن راننده خودرو گردید وی افزود آتش نشانان پس از ایمن سازی محیط با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده را خارج و تحویل اورژانس دادند که مشخص شد جان خود را از دست داده است.

عبدالحسین معظم فر در ادامه گفت آتش نشانان تا رسیدن پلیس راهور در محل حضور داشته و پس از انجام مراحل قانونی اقدام به جابجایی خودرو نمودند.

۵۶۳۸۵IMG_20160327_083608