فرماندار و مسولان رامهرمز در سال جدید با امام جمعه این شهر دیدار کردند

خورنا – به گزارش رامپرس در این دیدار فرماندار رامهرمز ضمن تبریک سال نو و با توجه به شعار امسال که ازسوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته است اظهارکرد: باید سیاست های کلی یک ملت در طول سال بر اساس این شعار طرح ریزی و عمل شود.
مصطفی سمالی ادامه داد: نیروهای فکری و اجرایی نیز می بایست دست به دست هم بدهند تا بتوانند موضوع اقدام و عمل را به منصه ظهور برسانند.
فرماندار رامهرمز تصریح کرد: هر خواسته ای که در این سیاست قرار بگیرد باید به سرعت مجوز آن صادر و با یک برنامه ریری دقیق و یک اراده قوی در سطح شهرستان این سیاست ها به مرحله اجرا گذاشته شوند.
وی افزود: همه باید در حوزه سرمایه گذاری به هم دیگر کمک کنند و جامعه را آماده سرمایه گذاری که شامل تولید، اشتغال و دیگر مسایل اقتصاد مقاومتی می باشد بنمایند.
در این دیدار حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز از مسولان شهرستان خواست تا ضمن تلاش و کوشش مضاعف ضمن عمل به شعار سال مقام معظم رهبری، در رفع مشکلات مردم گام های موثری را بردارند.
وی همچنین گفت: باید موانع راه حوزه های سرمایه گذاری در شهرستان رفع شود زیرا که این شهرستان دارای استعدادهای فراوانی می باشد که باید همه این استعدادها شناسایی و به کار گرفته شوند.

فرشید فرجی-خبرنگار خورنا رامهرمز