۸۳۰ میلیون‌ تومان به ورزش بهبهان اختصاص داده شد

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: در سال جاری ۸۳۰ میلیون‌ تومان از محل اعتبارات استانی به ورزش این شهرستان اختصاص داده شده است.

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در بهبهان اظهار کرد: دولت در سال جاری از بودجه‌های جاری کاسته و اعتبارات عمرانی را افزایش داده که در همین راستا امسال ۸۳۰ میلیون‌ تومان از محل اعتبارات عمرانی استان به پروژه‌های ورزش شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم تا از محل اعتبارات توسعه نیز بودجه‌ای را به امر ورزش اختصاص داده تا روند اجرای پروژه‌های این بخش سرعت بیشتری به خود بگیرد.

باذلی‌محبوب با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت‌های ورزشی و کسب افتخارات به دست ورزشکاران بهبهانی در رشته‌های مختلف بر توجه، حمایت و پشتیبانی از این هیئت‌ها تأکید کرد و گفت: در تلاش هستیم که هیئت کشتی را زیرپوشش دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت معلولان را زیرپوشش دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا، فوتبال را زیرپوشش کارخانه سیمان و هندبال را هم‌چنان زیرپوشش فولاداکسین قرار دهیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه استعدادهای ورزشی بسیار درخشانی در شهرستان بالقوه و بدون استفاده وجود دارد، افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان شهری و استانی بتوان در آینده‌ای نزدیک بخش‌های مختلف این منطقه به‌ویژه ورزش را به جایگاه واقعی و در خور شأن رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *