فرماندار امیدیه: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در امیدیه تقویت شود

خورنا: فرماندار امیدیه گفت: رشته‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان به‌منظور ایجاد زمینه‌های اشتغال، تقویت شود.

حسن لامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در امیدیه اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند نیاز آموزشی خود را به‌منظور برنامه‌ریزی به فنی و حرفه‌ای ارائه و برای ترغیب جوانان همکاری کنند.

وی با اشاره به بازدید اخیر از مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان افزود: در بازدیدی که به همراه مسئولان از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای داشتیم، امکانات و تجهیزات همچنین نحوه اجرای دوره‌های آموزشی مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت.

فرماندار امیدیه در ادامه از عملکرد مرکز در فراهم کردن امکانات آموزشی و ارائه دوره مهارتی تقدیر کرد و گفت: با توجه به تأکید رئیس جمهور به افزایش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در کشور همچنین ایجاد انگیزه در جوانان باید این مرکز در شهرستان تقویت شود.

وی اضافه کرد: با تقویت رشته‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان می‌توان زمینه‌های اشتغال مؤثر و قابل توجهی را در منطقه فراهم و به تدریج بیکاری را حذف کرد.

لامی‌زاده در پایان با اشاره به اینکه همه تلاش مسئولان این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و پیشرفت بخش‌های مختلف شهری است، عنوان کرد: شهرستان امیدیه با وجود زمینه‌های موجود و زیرساخت‌های مؤثر اشتغال باید مورد حمایت بیشتر مسئولان برای اختصاص اعتبار قرار گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *