عضو شورای شهر اندیمشک:

شهرداری اندیمشک به بن بست رسیده است

خورنا – صدیقه میری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: شهرداری اندیمشک از فقدان برنامه‌ریزی و وجود طرحی مشخص برای بهبود اوضاع اداری و ارائه خدمات شهری خود رنج می‌برد و همین موضوع آن را با مشکلات عدیده روبه‌رو کرده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته تعداد کارکنان شهرداری اندیمشک رشد قابل ملاحظه‌ای داشته که این موضوع به بزرگ‌ترین چالش آن تبدیل شده است به نحوی که تمام درآمد شهرداری صرف پرداخت پرسنل می‌شود.

عضو شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: این امر موجب شده توسعه عمرانی شهر با ضعف و بن‌بست شدیدی مواجه شود به نحوی که حداقل خدمات عمرانی به شهروندان بخصوص در مناطق نوساز ارائه نشود.

میری اظهار داشت: فاجعه آنجا است که شهرداری اندیمشک علی‌رغم داشتن نیروی مازاد با کمبود نیروی متخصص دست به گریبان است و برای ساده‌ترین کارهای خود از قبیل طراحی فضای سبز با کمبود نیروی متخصص مواجه بوده در حالی که بخش اداری خود دارای نیروی مازاد انسانی است.

وی گفت: با وجود نیروی مازاد در بخش‌های خدماتی مانند فضای سبز تنها حدود پنجاه نفر مشغول کار هستند که با این تعداد با استاندارد فرسنگ‌ها فاصله دارد.

عضو شورای شهر اندیمشک اظهار کرد: این مجموعه عوامل در کنار مسایل دیگر از جمله بدهی‌های سرسام آور، شهرداری را با آشفتگی خاصی درگیر کرده و استمرار این مسیر شهرداری اندیمشک را بیش از گذشته با مشکل مواجه خواهد کرد.

میری افزود: ساماندهی نیروی انسانی، جذب نیروهای متخصص، ایجاد راه‌های درآمدزایی پایدار و چاره‌اندیشی جهت رفع بدهی‌های سنگین شهرداری را راه خروج از بن بست کنونی شهرداری اندیمشک است.