پاکسازی پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر در شهرستان اندیمشک

خورنا – صادق جعفری چگنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با همکاری بخش‌های مختلف انتظامی و امنیتی اقدامات گسترده‌ای در جهت تأمین امنیت شهروندان دربخش های مختلف شهری اندیمشک اجرا شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش رضایتمندی مطلوب شهروندان در بخش‌های مختلف شهری هستیم و شاخص‌های امنیت در اندیمشک با کاهش میزان انواع جرائم در شهرستان تقویت شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک عنوان کرد: با توجه به این هدف و در راستای مقابله با آسیب‌های توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان و تأمین امنیت و سلامت شهروندان با توزیع کنندگان این مواد در اندیمشک برخورد شد.

وی گفت: این طرح با اجرای پنجمین مرحله طرح پاک‌سازی مناطق آلوده به موادمخدر با همکاری نیروی انتظامی در این شهرستان عملیاتی شد و شش پاتوق تهیه و توزیع موادمخدر در این مناطق متلاشی و ۱۰ نفر متهم دستگیر شد.

جعفری چگنی بیان کرد: پیش از این نیز و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) مقدار دو کیلوگرم شیشه در ورودی این شهرستان کشف شد.

وی افزود: این قاچاقچیان قصد داشتند این مواد را که به طرز ماهرانه‌ای در یک دستگاه خودرو سواری جاسازی کرده بودند از طریق مبادی ورودی این شهرستان برای توزیع وارد استان کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اظهار کرد: در این رابطه نیز چهار نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.