مربی تیم تکواندو بانوان اندیمشک

بانوان اندیمشک قهرمان استان خوزستان شدند

خورنا – شهرزاد میرپور در گفت و گو با خورنا اظهار داشت: تیم منتخب تکواندو بانوان اندیمشک با کسب رتبه‌های بر‌تر بخش انفرادی و تیمی، قهرمان تکواندو بانوان خوزستان شد.

وی گفت: این رقابت‌ها در چهار رده سنی، کمتر از نه و دوازده سال و هم چنین در رده‌های سنی ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال و به میزبانی شهرستان اهواز برگزار شده است.

مربی تیم تکواندو بانوان اندیمشک عنوان کرد: در این رقایت‌ها و در در بخش پومسه، شیرین دینوی مقام اول رقابت‌های را کسب کرد.

وی گفت: غزل میری نیز مقام دوم انفرادی را در این بخش از مسابقات قهرمانی تکواندو خوزستان کسب کرده است و دربخش نوپی آپچاگی رقابت قهرمانی بانوان تکواندوی استان خوزستان نیز، سارا میزبان مقام اول و معصومه جعفر نیا مقام سوم را کسب کرد.

میرپور افزود: هم چنین دربخش مومویوپ چاگی، مهدیه حسین دناک مقام اول و در بخش رکوردی آپ دولیو، آیدا معتمدی مقام دوم و دربخش رکوردی موم دولیو، نسترن رجب‌پور و آروشا شیرزاد مقام اول وسوم این رقایت‌ها را کسب کردند.

مربی تیم تکواندو بانوان اندیمشک اظهار کرد: دربخش تعادلی این رقابت‌ها نیز، سحر حامدیان مقام اول، فاطمه معتمدی و تارا کیهانی مقام دوم و عسل عباسی مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: مربیان تیم بانوان اندیمشک را در رقابت‌های قهرمانی استان خوزستان را، شهرزاد میرپور نسترن ساعدی فر و زهرادریکوندی بر عهده داشتند و فاطمه سمیعی و مرضیه پاپی صاد نیز به عنوان داور در این رقایت‌ها شرکت کرده‌اند.

میر پور اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی تکواندو خوزستان با حضور ۱۲۱ ورزشکار بانو از شهرهای اندیمشک دزفول، شوش، اهواز، آبادان، بندر امام، بهبهان برگزار شده است.

وی افزود: تیم تکواندو بانوان اندیمشک با ترکیبی کاملا بومی و از باشگاه‌های یاس مدینه و میلاد و پدیده و فریاد در رقابت‌های قهرمانی تکواندو استان شرکت و در بخش‌های انفرادی و تیمی عنوان‌های بر‌تر را کسب کرده است.

مربی تیم تکواندو بانوان اندیمشک عنوان کرد: بیش از این بانوان اندیمشک در رقابت‌ها قهرمانی باشگاه‌های خوزستان و در رده سنی نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های خوزستان نیز توانسته بودند عناوین بر‌تر را کسب کنند.