پیام تبریک شمس الله بهمیی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر به مناسبت نوروز

خورنا – شمس الله بهمیی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در پیامی جشن نوروز را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

سرخوش آن عیدی که آن بانی نور
از کنار کعبه بنماید ظهور
قلبها را مُهر هم عهدی زند
از حرم بانگ انا المهدی زند…
خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.
بهار ، نماد جلوه گاه الهی در بازآفرینش طبیعت است و نوروز ، طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن؛
اینک در گرماگرم فرا رسیدن نوروز باستانی و نو شدن زمین ، بگذاریم باران شوق بر زندگیمان ببارد تا روحمان را صفا دهد ، گلهای عشق در دلمان جوانه زند و بهاری بیاید تا بدانیم ، بازهم فرصت بودن هست و راه ، همچنان ادامه دارد…
ضمن عرض تبریک سال نو ، بر خود وظیفه میدانم که از مردم شریف و همیشه در صحنه کشورمان بویژه مردم بزرگوار حوزه انتخابیه ام ؛ رامهرمز و رامشیر؛ برای خلق حماسه هفتم اسفند ٩۴ و به منصه ظهور رساندن قدرت و صلابت نظام مقدس و پایدار جمهوری اسلامی ، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.
با نو شدن طبیعت و آمدن بهار همه امید داریم که در پرتو عنایات امام عصر(عج) و سایه سترگ رهبری معظم انقلاب ، در سال جدید کشورمان برپایه موفقیت های کسب شده در صحنه های بین اللملی در سال ٩۴، مسیر روشن توسعه و رشد اقتصادی را با تدابیر خردمندانه دولت محترم تدبیر و امید طی نموده و شاهد سرافرازی و عزت هرچه بیشتر و مستدام ایران اسلامی مان خواهیم بود.
بی شک همراهی و همدلی ملت و دولت ، موثرترین راهکار برای برداشتن موانع و مشکلات بوده که این امر در سایه منویات مقام عظمای ولایت ، هرچند راهی است دشوار اما ممکن.
انتظار میرود در سال ٩۵ همه با هم و با انسجام و همبستگی ، در راستای اعتلای استان خوزستان و به پاسداشت خون هزاران شهید گلگون کفن دیار زاگرس ، نخل و نفت به دور از نفاق و تفرقه ؛ همزبان و همدل تلاش کنیم و دین خود را به این خاک زرخیز و مقدس ادا نماییم.
سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت را به ملت شجاع و آگاه ایران اسلامی ، بویژه هم استانی های شریف و مردم بزرگوار حوزه انتخابیه ام تبریک عرض نموده و سعادت و بهروزی در سایه پروردگار متعال را برای همه مسئلت دارم.

دکتر شمس اله بهمئی
نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *