منتخب مردم اندیمشک در انتخابات مجلس دهم:

مجلس دهم با تحقق همدلی به دنبال تعامل با دولت است/ انتخابات تمام شد به دنبال توسعه اندیمشک و کشور باشیم

خورنا – به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، فریدون حسنوند در همایش وحدت چهارم آذرماه اندیمشک اظهار داشت: چهارم آذر ماه نام اندیمشک و مردم ولایت مدار این شهر پر سرور و ایثار را در منطق و گفتمان انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پر شور در پای صندوق‌های رای تجدید میثاق خود با ارزش‌ها و الگوی اسلامی و انقلابی را به جهانیان و همراهی خود با خط مشی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ثابت کردند.

منتخب مردم اندیمشک در انتخابات مجلس دهم عنوان کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را تقویت و دشمنان انقلاب و اسلام را در اجرای برنامه‌ها و اهداف خود نا‌ امید کرد.

وی گفت: مجلس دهم بیش از هر چیز به مصالح و منافع عمومی مطابق با خط مشی رهبری و الگوی ولایت پذیری توجه و تاکید خواهد داشت و منطق با این حضور پر شور مردم به رشد و توسعه کشور در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف خواهد پرداخت.

حسنوند بیان کرد: عرصه انتخابات تمام شده است و حال ما باید بر منطق وحدت و همدلی و شناخت ظرفیت‌ها و محرومیت‌ها و با برنامه ریزی و پیگیری و استفاده از روحیه جهادی به دنبال توسعه و پیشرفت کشور و عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: مشکلات موجود در بخش تولید و نبود فرصت‌های شغلی در شهرستان و کشور با اجرای برنامه ریزی‌های گسترده و جذب و حمایت از سرمایه گذاری دولتی و بخش خصوصی کاهش و حل خواهد یافت و بستر اقتصادی ایران بیش از گذشته رونق خواهد گرفت.

منتخب مردم اندیمشک در انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: مجلس دهم با روحیه تعامل و منطق همدلی خود به دنبال همکاری و مشارکت با دولت در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف خواهد بود.

وی گفت: اندیمشک در بخش صنایع نفتی و تولیدی، نظیر پتروشیمی و فولاد و کارخانه سیمان دارای ظرفیت و استعداد فراوانی است که در صورت پیگیری و تکمیل پروژه‌های موجود شاحص‌های عمرانی در این شهرستان تقویت و شاهد عمران و آبادنی این شهر یکهزار شهید خواهیم بود.

انتهای پیام/