شهردار اندیمشک:

بخشی از مطالبات کارگران شهرداری اندیمشک پرداخت شد

خورنا – محمد رضا پاپی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: برخی از کارکنان شهرداری اندیمشک بیش از ۹ ماه است که حقوق ماهیانه خود را دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: مطالبات ۷ ماه از این حجم بدهی کارکنان شهرداری اندیمشک مربوط به قبل از سال ۹۳ و ما بقی آن مربوط به دو سال اخیر است.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از مطالبات کارگران شهرداری اندیمشک پرداخت شده و تجمع اخیر کارگران شهرداری در ارتباط با عدم دریافت حقوق به پایان رسید.

وی گفت: شهرداری اندیمشک در مجموع دارای بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال بدهی است که ۹۰ میلیارد آن مربوط به حقوق و مطالبات کارکنان و کارگران این نهاد است.

پاپی بیان کرد: ۸۰ میلیارد ریال از بدهی شهرداری اندیمشک نیز مربوط به تامین اجتماعی و عدم پرداخت مطالبات این نهاد توسط شهرداری اندیمشک است.

وی افزود: پیش از این شهرداری اندیمشک دارای ۴۰۰ میلیارد ریال بدهی بود که ۴۸ میلیارد ریال آن شامل مطالبات بازنشستگان و برخی بدهی دیگر شهرداری بود و پرداخت شد و ۱۰۰ میلیارد ریال از حجم بدهی شهرداری نیز پس از بررسی‌ها و تصحیح اسناد مالی کاهش یافت.

شهردار اندیمشک اظهار داشت: در مجموع حدود ۲۷۰ میلیارد ریال از بدهی‌های شهرداری اندیمشک باقی مانده که پیگیری‌های گسترده برای کاهش این حجم از بدهی صورت گرفته و به زودی پرداخت خواهد شد.

وی گفت: تمامی مطالبات شهرداری اندیمشک پس از طرح در کمیسیون مربوط و بررسی اسناد و مدارک موجود در کمترین زمان ممکن پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/