فرماندار رامهرمز: برخی قطب‌های اقتصادی رامهرمز کمکی به توسعه این شهرستان نمی‌کنند

خورنا –

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، مصطفی سمالی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در طول یک‌سال گذشته تحولات زیادی در زمینه‌های مختلف در کشور اتفاق افتاد که شهرستان ما هم از این اتفاقات بی‌تأثیر نبوده است.

وی ادامه داد: با در کنار هم بودن مجموعه اداری منسجمی را به‌وجود آوردیم و علاوه بر اینکه از لحاظ بودجه مشکلات و کمبودهایی داشتیم اما به هدف مشترک خود رسیدیم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: باید در سال آینده هر‌کاری را که انجام می‌دهیم بر اساس یک طرح و برنامه‌ریزی منسجم باشد تا کارمان یک کار ماندگار باشد و آیندگان هم بهره ببرند.

وی افزود: شهرستان رامهرمز از جهات مختلف دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار کم‌نظیری است و باید برخوردار از امکانات بیشتر باشد.

سمالی تأکید کرد: مهم‌ترین ظرفیت این شهرستان ظرفیت فرهنگی است که باید سعی کنیم بر روی رفتارهای فرهنگی و اجتماعی شهرستان برنامه داشته باشیم.

وی تبیین کرد: باید ناهنجاری‌های اجتماعی را در سال آینده با همکاری همدیگر و کمک مردم مرتفع سازیم و جامعه را برای انجام کارهای بهتر آماده کنیم.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: در سطح شهرستان یک سری قطب‌های اقتصادی داریم و از این شهرستان از جمله معادن آن بهره‌های فراوان می‌برند اما متاسفانه هیچ‌گونه کمکی به توسعه این شهرستان نمی‌کنند.
فرشیدفرجی-خبرنگاررامهرمز