فرماندار رامهرمز از دستگیری عوامل تیراندازی به ترانس‌های برق این شهر خبر داد

خورنا –

مصطفی سمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: چند شب گذشته در این شهر ۴ موتور سوار با اسلحه اقدام به تیراندازی به‌سمت ترانس‌های برق سطح شهر کردند که منجر به وارد شدن خسارات زیادی به شبکه برق این شهر شد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه نیروهای انتظامی، بسیج و امنیتی تلاش‌های مستمر و پیگیرانه خود را در شناسایی و دستگیری افراد مهاجم آغاز کردند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: در مدتی بسیار کوتاه این افراد شناسایی شدند و اقدامات دستگیری آنها آغاز شد که در اقدامی بسیار هوشمندانه عوامل تیراندازی دستگیر شدند.

وی افزود: با توجه به این که خسارات بسیار زیادی این افراد به شبکه برق شهر رامهرمز و احتمالا وسایل خانگی مردم وارد کردند، باید پاسخ‌گوی خسارات وارده و استرسی که به مردم وارد شد و همچنین اقدام ضد اجتماعی و امنیتی خود باشند.

سمالی همچنین گفت: نیروهای انتظامی، بسیج، امنیتی و قضایی شهرستان با اقتدار کامل با هر نوع هنجار‌شکنی از سوی هر گروه، دسته و یا افرادی که باشد به‌شدت برخورد خواهند کرد و اجازه نخواهند داد آسایش و امنیت مردم به خطر بیفتد.

فرماندار رامهرمز در پایان ضمن آرزوی سالی خوش برای مردم، فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به مردم این شهرستان تبریک گفت و تاکید کرد: رامهرمز یکی از شهرهایی است که دارای مردمی با اصالت، با صفا و صمیمی است و هرگز اجازه نخواهند داد که افرادی خام اندیش، آسایش آنها را برهم بزند.

فرشیدفرجی-خبرنگاررامهرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حیدری رامهرمز متمدن ترین شهر ایران اما بی فرهنگ ترین شهر آسیا شده