پارک ورزشی رامهرمز با اعتبار ۲ میلیارد تومان احداث می‌شود

خورنا – علی آلبومرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: عملیات احداث پارک ورزشی رامهرمز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آغاز شده است.
وی ادامه داد: هزینه احداث این پارک ورزشی از سوی شرکت نفت خیز جنوب برای کمک به شهرستان‌های محروم و کمتر توسعه یافته تامین شده است.
رئیس ورزش و جوانان رامهرمز تصریح کرد: این پارک در حال حاضر شامل یک زمین فوتبال و یک سالن ورزشی خواهد بود که در زمینی به مساحت چهار هکتار در کنار پارک کوهستان احداث خواهد شد.
وی افزود: در جوار این پارک ورزشی، دو هکتار زمین نیز توسط سپاه برای احداث پیست موتور سواری اختصاص یافته است که بدون هیچ گونه اعتباری با مشارکت‌های برخی از ادارات از جمله مدیریت شرکت گچ رامهرمز در حال راه‌اندازی است.
آلبومرادی در پایان ضمن تشکر از همکاری‌های شهردار، منابع طبیعی و راه و شهر سازی از تلاش‌های شمس الله بهمئی نماینده فعلی مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس به خاطر جذب بودجه از طریق وزارت نفت برای احداث پارک ورزشی و همکاری اهالی روستای طالقانی ۳ تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که خیرین نیز در توسعه فضاهای ورزشی در این شهرستان مشارکت کنند.
فرشیدفرجی-خبرنگاررامهرمز