حضور بهبهان در لیگ برتر کشور در هاله‌ای از ابهام است

خورنا: رئیس هیئت هندبال بهبهان گفت: با توجه به نبود اسپانسر، حضور نماینده‌ای از این شهرستان در لیگ برتر هندبال کشور در هاله‌ای از ابهام است.

شاهرخ آذرحزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: تیم هندبال بهبهان در لیگ برتر گذشته با حمایت شرکت فولاداکسین خوزستان حضور یافته و در میانه جدول به کار خود پایان داد.

وی افزود: فولاداکسین نیز با وجود مشکلات خود، مبلغ معین شده را به تیم داده اما هنوز ۲۱ میلیون تومان دیگر نیز باقی مانده است.

رئیس هیئت هندبال بهبهان با بیان اینکه فولاداکسین تمایلی به تیم‌داری در سال جاری ندارد، تصریح کرد: جلسات زیادی را با مسئولان این شرکت داشته‌ایم اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و به طور قطع مشخص نیست که این شرکت تیم هندبال را در لیگ برتر امسال حمایت کرده یا از تیم‌داری صرف‌نظر می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود ما نیز راضی شدن فولاداکسین برای تیم‌داری را مشکل می‌دانیم مگر اینکه استانداری برنامه‌ریزی کرده و ضمن نامه‌نگاری به مراجع ذیصلاح، این شرکت را مجبور به تیم‌داری کند.

آذرحزین ادامه داد: با مسئولان مختلف بهبهان برای تحت پوشش قرار دادن تیم هندبال این شهرستان صحبت کرده و جلسات زیادی برگزار کرده‌ایم اما هیچ کدام از حمایت از ورزش، جوانان و ورزشکاران استقبال نکرده‌اند.

وی افزود: به این ترتیب، حضور نماینده‌ای از بهبهان در لیگ برتر هندبال کشور در هاله‌ای از ابهام بوده و بهبهان نیز در کنار تیم‌های هپکو اراک، شهرداری زرند کرمان و ذوب‌آهن اصفهان برای شرکت در مسابقات هندبال مشکلات زیادی دارد.

رئیس هیئت هندبال بهبهان با بیان اینکه وضعیت نهایی حضور تیم بهبهان در لیگ برتر در هفته آینده مشخص می شود، به انتقال مسعود ظهرابی به تیم ثامن‌الحجج سبزوار اشاره کرد و گفت: تیم‌های دیگر حاضر در لیگ برتر خواهان جذب اکثر بازیکنان ما بوده‌اند اما به جز مسعود ظهرابی، آنها را متقاعد کرده‌ایم که تا مشخص شدن وضعیت حضور تیم در مسابقات صبر کنند.

وی در پایان، ۲۴ شهریور را زمان آغاز لیگ برتر هندبال کشور اعلام و گفت: زمان زیادی را از دست داده و در صورت مهیا شدن، زمینه برای حضور در مسابقات، با این شرط وارد بازی‌ها شده که فقط برای حفظ تیم در لیگ برتر تلاش کرده و بجنگیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *