۶ پایگاه اورژانس نوروزی در اندیمشک آغاز به کار کرد

خورنا – احمد مجیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: اندیمشک با توجه به دسترسی منحصر به فرد به شبکه‌های ریلی و جاده‌ای برون شهری در تعطیلات سال نو سهم گسترده‌ای از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور استان را پذیرا است.

وی افزود: به همین جهت شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همکاری بخش‌های مختلف شهری خدمات ویژه در حوزه درمان و آموزش برای مسافران نوروزی و شهروندان در تعطیلات نو پیش بینی و اجرا کرده است.

رئیس بهداشت و درمان اندیمشک گفت: یکی از این اقدامات پیش‌بینی و آغاز فعالیت شش پایگاه امداد نوروزی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک است.

وی گفت: هم چنین اتوبوس آمبولانس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک نیز در طول این مدت به تامین نیاز مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خواهد پرداخت.

مجیدی بیان کرد: تمامی خدمات واحد فوریت‌های پزشکی شهرسان اندیمشک تا پایان تعطیلات سال نو به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی افزود: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته پایگاه امداد جاده‌ای پل زال به اندیمشک با تجهیزات پزشکی مورد نیاز تجهیز شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار کرد: با اجرای این طرح یک دستگاه آمبولانس با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال خریداری و در پایگاه امداد جاده‌ای چهارم آذر در این مسیر مواصلاتی مستقر شد.

وی گفت: هم چنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ایستگاه سلامت در مقبره شهدای گمنام شهرستان به عنوان مرکز تردد کاروان‌های راهیان نور استان خوزستان و یکی از یادمان‌های دفاع مقدس اندیمشک مستقر و آغاز به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/