با توزیع کنندگان داروهای غیر مجاز در اندیمشک برخورد می شود

خورنا – حبیب قلندریان در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: عرضه داروهای دامی مستلزم اخذ پروانه است و عدم رعایت قانون در این زمینه تخلف بوده و در صورت عدم رعایت آن با متخلفان برخورد خواهد شد. عرضه داروهای دامی مستلزم اخذ پروانه از مراجع صالح قانونی و بهداشتی است و که این تولید و عرضه تحت نظارت دامپزشکی صورت خواهد پذیرفت.

رئیس اداره دامپزشکی اندیمشک بیان کرد: با هدف مقابله با آسیب های استفاده از داروهای غیر مجار با عوامل تولید و توزیع این داروها برخورد می‌شود.

به همین جهت و پس از برسی های به عمل آمده تعدادی از انواع داروهای غیر مجاز دامی در خوار و بار فروشی و میوه فروشی‌های اندیمشک کشف و با متخلفان برخورد شد.

قلندریان بیان کرد: با اجرای این طرح ۴ واحد صنفی خوار و بار و میوه فروشی در شهر بیدروبه از توابع بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک تحت بازرسی و نظارت ویژه کارشناسان دامپزشکی شهرستان قرار گرفتند.

با اجرای این طرح با دو واحد صنفی که به تولید و توزیع این داروها می‌پرداختند شناسایی و طبق قوانین موجود با آنان برخورد شد.

رئیس اداره دامپزشکی اندیمشک عنوان کرد: همچنین از این واحدها تعداد ۳۳ قلم داروی غیر مجاز دامی کشف و ضبط شده است و و پرونده متهمان این عرضه غیر مجاز در دادگستری شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک در دست برسی و تکمیل مراحل قانونی است.

وی گفت: با تمامی متخلفان و توزیع کنندگان غیر مجاز مواد دارویی دامی در شهرستان با جدیت برخورد خواهد و متخلفان طبق قوانین موجود تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/