تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در اندیمشک

خورنا – صادق جعفری چگنی در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: امسال با همکاری بخش‌های مختلف انتظامی و امنیتی اقدامات گسترده‌ای در جهت تأمین امنیت شهروندان اجرا شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش رضایتمندی مطلوب شهروندان در بخش‌های مختلف شهری هستیم و شاخص‌های امنیت در اندیمشک با کاهش میزان انواع جرائم تقویت شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک عنوان کرد: با توجه به این هدف و در راستای مقابله با آسیب‌های توزیع و مصرف مواد محترقه در شهرستان و تأمین امنیت و سلامت شهروندان با توزیع کنندگان این مواد در اندیمشک برخورد می‌شود.

وی گفت: با همکاری و تلاش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی شهرستان تمامی اقدامات و خدمات مورد نیاز شهروندان در چهارشنبه آخر سال پیش بینی و اجرا و به موجب قانون مجازات اسلامی عوامل تولید و توزیع مواد محترقه به حبس و شلاق محکوم شده و وسایل نقلیه آنان نیز در ایجاد عوامل مجرمانه توقیف خواهد شد.

جعفری چگنی اظهار کرد: هم چنین به مناسبت تعطیلات سال نو طرح پاک سازی مناطق آلوده شهرستان به مشروبات الکلی و مواد مخدر نیز اجرا و با کلیه عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر نیز با جدیت برخورد خواهد شد

وی افزود: در صورت توجه مناسب شهروندان به رعایت نکات حفاظتی و توجه به امنیت واحدهای تجاری و اموال خود، شاهد کاهش جرائم در شهرستان خواهیم بود و فرصت انجام جرم از سوی متخلفین به نحوی مطلوب گرفته و افزایش رضایت‌مندی عمومی در شهرستان را شاهد خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک بیان کرد: دستگاه قضایی شهرستان به جهت پاسداری از منافع عمومی و شهری از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و برخورد جدی و قانونی با متخلفان با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/